Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #1 Skrevet 19. januar 2018 Vi har vært sammen i 7,5 år og har en sønn på 4 år. Jeg elsker sønnen min over alt på denne jord men akkurat nå skulle jeg ønske at jeg og eksen hadde ingenting som knytter oss sammen i flere år fremover. De siste 3 årene har vært beintøffe og fryktelig ensomme. Jeg er kronisk syk og han har gikk meg null støtte, aldri en klem el oppmuntrende ord. Bare kritikk fordi jeg er dårlig og fordi økonomien ble dårlig når jeg gikk over til AAP. Han har også gnudd inn om hvor synd det er i han og sønnen vår som må leve med meg. Men ikke så ofte at han nevnte disse tingene og pga felles barn så har jeg holdt ut. Men de siste ca 6 mmd har han vært verre, og mye sur og frekk. Jeg har hele tiden, bortsett fra når jeg har vært sengeliggende, gjort alt for at vi skal ha et normalt liv, til tross for mine smerter, svimmelhet, kvalme og mer. Eksen er veldig introvert så han har bare en ordentlig kompis som da bor 2 timer unna så de chatter for det meste, møtes sjelden og jeg har aldri stått i veien for at de skal møtes. Jeg er noe introvert og, om ikke så hadde vi neppe blitt samboere og det hadde vel vært slutt for lenge siden. Til tross for mine plager så har jeg presset meg til å være sosial med venninner i blant (selv om jeg blir "straffet" av sykdommene etterpå) og jeg har ofte spurt eksen i helgene om vi kan finne på ting men han er lat. Men klart jeg har mange dårlige dager i senga og. De siste 6 mnd har han vist et temperament jeg ikke viste om at han hadde, og da en del ovenfor vår sønn. Skremmende syns jeg. Han har og gått og lagt seg mens jeg har lagt vår sønn eller at han har lagt seg rett etter han har lagt sønnen. Så jeg har sittet oppe alene hver eneste kveld, før jul spurte jeg hver lørdag om vi kunne se film eller gjøre noe annet men nei "jeg er trøtt". Etter jul har jeg ikke orket å spørre. I jula la han seg også sånn, selv de dagene hos svigers og hos mine foreldre. Svigers bare lo av det mens mine foreldre sa nå som det ble slutt at de syntes at det var rart. Og at når de har ringt meg om kveldene så har jeg alltid vært alene de siste månedene. Jeg har prøvd å ta opp med han at han må slutte å slenge dritt mot meg og spurt hvorfor han blir så sint i blant. Han har da gjort seg til et ofter, med klage stemme sa han "alt jeg gjør er galt", og når jeg har prøvd å snakke videre så har han bare avfeid meg. Ja jeg burde nok prøvd flere ganger så det er min feil, men jeg syns ikke at jeg har fortjent drittslenginga. Men her om dagen så var han i godt humør så jeg sa at vi må snakke når sønnen vår har sovnet. Da fikk vi til en ordentlig samtale. Han hadde INGEN forklaring på sin oppførsel men han fornektet den ikke, han var helt enig i sin dårlige oppførsel. Jeg spurte om han var bitter pga helsa mi, det har jo føltes sånn men nei det var han ikke. Ingen forklaring kom han med men han sa unnskyldning. Men det var for sent for min del, jeg har vurdert å flytte siden november. Jeg er ikke gla i han lengre, ingen følelser. Vi ble enig om at jeg flytter, for jeg vil ut herfra og "begynne på nytt". Jeg får bo her til jeg flytter 1. februar, har fått meg leilighet å leie. Også er det jo denne økonomien. Jeg har hele veien stusset på hans pengebruk og har spurt ham, han har betalt regninger og ramset de opp. Jeg har vært kjempe naiv og stolt på han, men burde bedt om å få se på økonomien hans. For nå i dag har jeg funnet ut at han går 8000 kr i PLUSS hver måned! Det er jo MYE penger når man hevder at man har dårlig økonomi. Dette skal jeg konfrontere han om, han har jo skjult at vi har hatt god økonomi hele veien! Jeg som har trudd at han kom til å slite med å betale meg ut av leiligheta, pøh, han kan jo ta opp et lån og betale meg. Om han ikke har masse på sparekontoen, som han har sagt er tom. Jeg har hele veien vært ærlig ang økonomi og alt annet, løgn er det verste jeg vet! Jeg er mer såret nå enn jeg hadde trudd jeg skulle bli ved et brudd, altså ingen følelser for han men han har jo virkelig behandlet meg dårlig og skjult penger el pengebruk. Han spurte om jeg ikke kunne la vær å flytte men jeg stoler ikke på han, han sa at jeg ikke har gjort noe galt. Jeg spurte om han er deprimert men han er ikke det sier han. Og uansett så behandler man ikke andre dårlig fordi man er deprimert, jeg har selv vært deprimer i flere runder i forskjellige grader. Vet egentlig ikke hva jeg vil med innlegget, vil bare tømme meg. Men noen som er/har vært langvarig syk og som har blitt behandlet på samme måten som partneren? Jeg har lyst å eksplodere! Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #2 Skrevet 19. januar 2018 Dette var som å lese om meg selv og det forholdet jeg er i. Jeg vil bare applaudere deg for din styrke til å gå! Jeg håper på å finne den samme styrken en dag ❤️ Du har gjort det eneste riktige! Både for deg og din sønn😊 Og du gir inspirasjon til jenter som meg, som ikke har turt å ta steget enda. Anonymkode: d2d6e...e75
the amazing spidermamma Skrevet 19. januar 2018 #3 Skrevet 19. januar 2018 I et forhold skal man bygge hverandre opp og støtte hverandre. Det har nok ikke du opplevd på mange år. Klok beslutning av deg, det er ufattelig energikrevende å være i et dårlig forhold over tid.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #4 Skrevet 19. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har vært sammen i 7,5 år og har en sønn på 4 år. Jeg elsker sønnen min over alt på denne jord men akkurat nå skulle jeg ønske at jeg og eksen hadde ingenting som knytter oss sammen i flere år fremover. De siste 3 årene har vært beintøffe og fryktelig ensomme. Jeg er kronisk syk og han har gikk meg null støtte, aldri en klem el oppmuntrende ord. Bare kritikk fordi jeg er dårlig og fordi økonomien ble dårlig når jeg gikk over til AAP. Han har også gnudd inn om hvor synd det er i han og sønnen vår som må leve med meg. Men ikke så ofte at han nevnte disse tingene og pga felles barn så har jeg holdt ut. Men de siste ca 6 mmd har han vært verre, og mye sur og frekk. Jeg har hele tiden, bortsett fra når jeg har vært sengeliggende, gjort alt for at vi skal ha et normalt liv, til tross for mine smerter, svimmelhet, kvalme og mer. Eksen er veldig introvert så han har bare en ordentlig kompis som da bor 2 timer unna så de chatter for det meste, møtes sjelden og jeg har aldri stått i veien for at de skal møtes. Jeg er noe introvert og, om ikke så hadde vi neppe blitt samboere og det hadde vel vært slutt for lenge siden. Til tross for mine plager så har jeg presset meg til å være sosial med venninner i blant (selv om jeg blir "straffet" av sykdommene etterpå) og jeg har ofte spurt eksen i helgene om vi kan finne på ting men han er lat. Men klart jeg har mange dårlige dager i senga og. De siste 6 mnd har han vist et temperament jeg ikke viste om at han hadde, og da en del ovenfor vår sønn. Skremmende syns jeg. Han har og gått og lagt seg mens jeg har lagt vår sønn eller at han har lagt seg rett etter han har lagt sønnen. Så jeg har sittet oppe alene hver eneste kveld, før jul spurte jeg hver lørdag om vi kunne se film eller gjøre noe annet men nei "jeg er trøtt". Etter jul har jeg ikke orket å spørre. I jula la han seg også sånn, selv de dagene hos svigers og hos mine foreldre. Svigers bare lo av det mens mine foreldre sa nå som det ble slutt at de syntes at det var rart. Og at når de har ringt meg om kveldene så har jeg alltid vært alene de siste månedene. Jeg har prøvd å ta opp med han at han må slutte å slenge dritt mot meg og spurt hvorfor han blir så sint i blant. Han har da gjort seg til et ofter, med klage stemme sa han "alt jeg gjør er galt", og når jeg har prøvd å snakke videre så har han bare avfeid meg. Ja jeg burde nok prøvd flere ganger så det er min feil, men jeg syns ikke at jeg har fortjent drittslenginga. Men her om dagen så var han i godt humør så jeg sa at vi må snakke når sønnen vår har sovnet. Da fikk vi til en ordentlig samtale. Han hadde INGEN forklaring på sin oppførsel men han fornektet den ikke, han var helt enig i sin dårlige oppførsel. Jeg spurte om han var bitter pga helsa mi, det har jo føltes sånn men nei det var han ikke. Ingen forklaring kom han med men han sa unnskyldning. Men det var for sent for min del, jeg har vurdert å flytte siden november. Jeg er ikke gla i han lengre, ingen følelser. Vi ble enig om at jeg flytter, for jeg vil ut herfra og "begynne på nytt". Jeg får bo her til jeg flytter 1. februar, har fått meg leilighet å leie. Også er det jo denne økonomien. Jeg har hele veien stusset på hans pengebruk og har spurt ham, han har betalt regninger og ramset de opp. Jeg har vært kjempe naiv og stolt på han, men burde bedt om å få se på økonomien hans. For nå i dag har jeg funnet ut at han går 8000 kr i PLUSS hver måned! Det er jo MYE penger når man hevder at man har dårlig økonomi. Dette skal jeg konfrontere han om, han har jo skjult at vi har hatt god økonomi hele veien! Jeg som har trudd at han kom til å slite med å betale meg ut av leiligheta, pøh, han kan jo ta opp et lån og betale meg. Om han ikke har masse på sparekontoen, som han har sagt er tom. Jeg har hele veien vært ærlig ang økonomi og alt annet, løgn er det verste jeg vet! Jeg er mer såret nå enn jeg hadde trudd jeg skulle bli ved et brudd, altså ingen følelser for han men han har jo virkelig behandlet meg dårlig og skjult penger el pengebruk. Han spurte om jeg ikke kunne la vær å flytte men jeg stoler ikke på han, han sa at jeg ikke har gjort noe galt. Jeg spurte om han er deprimert men han er ikke det sier han. Og uansett så behandler man ikke andre dårlig fordi man er deprimert, jeg har selv vært deprimer i flere runder i forskjellige grader. Vet egentlig ikke hva jeg vil med innlegget, vil bare tømme meg. Men noen som er/har vært langvarig syk og som har blitt behandlet på samme måten som partneren? Jeg har lyst å eksplodere! Anonymkode: 1f33a...bb0 Mannen din høres ut som han ikke i det hele tatt bør være i intime relasjoner med mennesker. Bestill mekling, og ta opp dette med pengene der. Han er kanskje ærlig når noen andre hører på. Anonymkode: ecf30...fe2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Skrevet 19. januar 2018 Tusen hjertelig for hyggelige svar 💜 Unner ingen dette. Mekling er bestilt og vi fikk innkallelse i posten i dag. Det eneste jeg er bekymra for er at jeg skal slite økonomisk. Jeg tok opp det med pengene i sta og han sa at han har hatt 5000kr hver mnd som han har brukt som han vil, så han innrømmet det, og uten dramatikk for sønnen vår var til stede men vi hadde gitt han ipaden for da havner han i sin egen verden Eksen er en flink far og på mange områder snill men jeg stoler ikke på han lengre. Håper han lærer av dette så hvis han får seg ny dame så er han greiere med henne. HI Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #6 Skrevet 19. januar 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen hjertelig for hyggelige svar 💜 Unner ingen dette. Mekling er bestilt og vi fikk innkallelse i posten i dag. Det eneste jeg er bekymra for er at jeg skal slite økonomisk. Jeg tok opp det med pengene i sta og han sa at han har hatt 5000kr hver mnd som han har brukt som han vil, så han innrømmet det, og uten dramatikk for sønnen vår var til stede men vi hadde gitt han ipaden for da havner han i sin egen verden Eksen er en flink far og på mange områder snill men jeg stoler ikke på han lengre. Håper han lærer av dette så hvis han får seg ny dame så er han greiere med henne. HI Anonymkode: 1f33a...bb0 Er dere gifte siden du mener du skulle ha pengene hans? Anonymkode: 097d1...c92
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #7 Skrevet 19. januar 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er dere gifte siden du mener du skulle ha pengene hans? Anonymkode: 097d1...c92 Vi har ett felles barn så da syns jeg at han kunne vært helt ærlig om de pengene første gang jeg spurte, han løy jo og sa at han hadde kun 1000kr hver mnd. Hsn kunne bidrat til f.eks mat, og ikke kjefte på meg for dårlig økonomi når han har flere tusen som han koser seg med. Eller syns du at han gjorde alt rett? Skjulte penger så det også gikk ut over sitt barn? Jeg har kjøpt all mat disse 3 årene, borsett hvis jeg f.eks ser at vi mangler en ting til middag så kan jeg ha bedt han kjøpe f.eks fløte. Og vi har faktisk tigget penger til mat fra våre foreldre. Mens han har hatt 5000kr å bruke til hva han vil, han innrømmet det i sta. Kanskje du syns det er greit å skjule masse penger for partneren du har barn med, men det syns ikke jeg HI Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #8 Skrevet 19. januar 2018 Det høres ut som en klok beslutning, og jeg tror at du (dere alle) vil få det bedre fremover ☺️ Men, og det er et men... Du er syk, og ønsker full forståelse for det. Syns du viser liten forståelse for din samboer og hans (mentale) helse. Jeg mistenker at han ikke er helt frisk, han heller. Jeg leser mye «meg, meg, meg» i dette innlegget. Lykke til til dere alle! Anonymkode: 55b3d...7a0
Eliseflisa Skrevet 19. januar 2018 #9 Skrevet 19. januar 2018 Du må jo få taks på hus slik at han får kjøpt deg ut nå? Så utrolig dårlig gjort. Latt deg føle dere har dårlig råd, så har dere ikke det. Fælt. I år var min mann syk, og jeg tjente vel ca 200 000 mer enn han i året, men vi delte uansett på alle pengene. Det er det som er riktig
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #10 Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har ett felles barn så da syns jeg at han kunne vært helt ærlig om de pengene første gang jeg spurte, han løy jo og sa at han hadde kun 1000kr hver mnd. Hsn kunne bidrat til f.eks mat, og ikke kjefte på meg for dårlig økonomi når han har flere tusen som han koser seg med. Eller syns du at han gjorde alt rett? Skjulte penger så det også gikk ut over sitt barn? Jeg har kjøpt all mat disse 3 årene, borsett hvis jeg f.eks ser at vi mangler en ting til middag så kan jeg ha bedt han kjøpe f.eks fløte. Og vi har faktisk tigget penger til mat fra våre foreldre. Mens han har hatt 5000kr å bruke til hva han vil, han innrømmet det i sta. Kanskje du syns det er greit å skjule masse penger for partneren du har barn med, men det syns ikke jeg HI Anonymkode: 1f33a...bb0 Hvis du har kjøpt all mat, bør du få regnet over alle utgiftene dere har hatt sammen de årene dere bodde sammen. Og så kan halvparten av de utgiftene bakes inn når du skal kjøpes ut av boligen. Anonymkode: ecf30...fe2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #11 Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det høres ut som en klok beslutning, og jeg tror at du (dere alle) vil få det bedre fremover ☺️ Men, og det er et men... Du er syk, og ønsker full forståelse for det. Syns du viser liten forståelse for din samboer og hans (mentale) helse. Jeg mistenker at han ikke er helt frisk, han heller. Jeg leser mye «meg, meg, meg» i dette innlegget. Lykke til til dere alle! Anonymkode: 55b3d...7a0 Nå er det jeg som skriver her og ikke han så da blir fokuset på meg 😂 Men jeg skjønner hva du mener. Han innrømmet i sta at han har vært veldig bitter og sint pga helsa mi, men det har jeg jo og vært hele veien. Tidligere nektet han for at han var bitter el noe sånt. Kan godt hende at han sliter psykisk men jeg blir ikke værende hos en løgner og frekk fyr i symptai for helsa hans. Takk takk 😊 Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #12 Skrevet 19. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du har kjøpt all mat, bør du få regnet over alle utgiftene dere har hatt sammen de årene dere bodde sammen. Og så kan halvparten av de utgiftene bakes inn når du skal kjøpes ut av boligen. Anonymkode: ecf30...fe2 Ja vet, takk uansett Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #13 Skrevet 19. januar 2018 58 minutter siden, Eliseflisa skrev: Du må jo få taks på hus slik at han får kjøpt deg ut nå? Så utrolig dårlig gjort. Latt deg føle dere har dårlig råd, så har dere ikke det. Fælt. I år var min mann syk, og jeg tjente vel ca 200 000 mer enn han i året, men vi delte uansett på alle pengene. Det er det som er riktig Er en leilighet men ja takk for tipset Ja man deler jo når man bor sammen syns jeg, og i hvertfall med felles barn. Han har jo forsørgelsesplikt for barnet. Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #14 Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er en leilighet men ja takk for tipset Ja man deler jo når man bor sammen syns jeg, og i hvertfall med felles barn. Han har jo forsørgelsesplikt for barnet. Anonymkode: 1f33a...bb0 Og for seg selv. Du skal ikke betale det han spiser... Anonymkode: ecf30...fe2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #15 Skrevet 19. januar 2018 Regn ut hva du har lagt ut for han disse årene, hva halvparten av mat/husholdningsartikler-budsjettet blir for disse årene. Så krever du ham for disse pengene. Han har bevisst løyet til deg og snyltet på deg, og det er helt uakseptabelt. Da får han også kjenne på at det svir. Vær imidlertid bevisst på at hvis han nå ikke hoster opp en dårlig samvittighet og ønsker å rydde opp etter seg (lite trolig?), så er det ikke sikkert du kommer noen vei med akkurat det. Men ta det opp i mekling og på familievernkontoret. Jeg ville gått så langt som til å si at det er viktig for deres fremtidige samarbeid om barnet at han betaler det han skylder deg. Du skal selvfølgelig uansett gjøre alt du kan for å få samarbeidet om samværet til å fungere best mulig. Men gjør det tydelig for ham, få det journalført, og gjør det litt ubehagelig for ham å høre hvordan han bevisst har snyltet på deg i disse årene, og gjør det så personene på fvk hører det. Han har jo ikke bare "stjålet" fra deg, men også barnet, siden du ellers kunne lagt deg opp penger disse årene. Jeg synes også at det kan være greit å informere begge par foreldre om at han har løyet om det med pengene, slik at hans foreldre ikke fortsetter å betale for en voksen sønn som har mer enn nok penger selv. Ta det opp riktige steder, men utover det, prøv å ta dette bare som en bekreftelse på at du har gjort det riktige med å dumpe ham. Prøv å ikke la det gå innover deg utover det. Du kan ikke endre fortiden, og om du går for mye inn i det følelsesmessige sviket du nå føler så vil det trolig bare gå utover deg selv fremover, og kanskje også samværet, dvs. barnet. Så gjør det du kan for å få tilbake pengene, men går det ikke, sett det på kontoen for erfaring og gå videre mentalt slik at han ikke får noen indirekte makt over fremtiden din. For det er han ikke verdt. Anonymkode: adece...125
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #16 Skrevet 20. januar 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Regn ut hva du har lagt ut for han disse årene, hva halvparten av mat/husholdningsartikler-budsjettet blir for disse årene. Så krever du ham for disse pengene. Han har bevisst løyet til deg og snyltet på deg, og det er helt uakseptabelt. Da får han også kjenne på at det svir. Vær imidlertid bevisst på at hvis han nå ikke hoster opp en dårlig samvittighet og ønsker å rydde opp etter seg (lite trolig?), så er det ikke sikkert du kommer noen vei med akkurat det. Men ta det opp i mekling og på familievernkontoret. Jeg ville gått så langt som til å si at det er viktig for deres fremtidige samarbeid om barnet at han betaler det han skylder deg. Du skal selvfølgelig uansett gjøre alt du kan for å få samarbeidet om samværet til å fungere best mulig. Men gjør det tydelig for ham, få det journalført, og gjør det litt ubehagelig for ham å høre hvordan han bevisst har snyltet på deg i disse årene, og gjør det så personene på fvk hører det. Han har jo ikke bare "stjålet" fra deg, men også barnet, siden du ellers kunne lagt deg opp penger disse årene. Jeg synes også at det kan være greit å informere begge par foreldre om at han har løyet om det med pengene, slik at hans foreldre ikke fortsetter å betale for en voksen sønn som har mer enn nok penger selv. Ta det opp riktige steder, men utover det, prøv å ta dette bare som en bekreftelse på at du har gjort det riktige med å dumpe ham. Prøv å ikke la det gå innover deg utover det. Du kan ikke endre fortiden, og om du går for mye inn i det følelsesmessige sviket du nå føler så vil det trolig bare gå utover deg selv fremover, og kanskje også samværet, dvs. barnet. Så gjør det du kan for å få tilbake pengene, men går det ikke, sett det på kontoen for erfaring og gå videre mentalt slik at han ikke får noen indirekte makt over fremtiden din. For det er han ikke verdt. Anonymkode: adece...125 Takk for tips. Men skal ikke bare familievernkontoret ta seg av mekling av samvær? Har de noe med utgifter vi jar hatt å gjøre og at han har lurt meg økonomisk? Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #17 Skrevet 20. januar 2018 Men er det du som har betalt alle regningene da? Hvordan har fordelingen av utgifter vært? 50/50? 40/60? 20/80? Anonymkode: 1ff4f...37f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #18 Skrevet 20. januar 2018 Eier dere leiligheten sammen? Det økonomiske ordner seg gjerne, men meklingssamtalen på familievernkontoret er ikke stedet eller tiden for å ordne det nei, der skal dere skrive en samværskontrakt. Om du skal ha barnet mest vil du jo få en del støtte som enslig mor, så om mannen har en viss anstendighet lar han deg ihvertfall på papiret ha barnet minst 60% så du også får en økonomi å overleve på siden han jo tjener greit. Anonymkode: 85020...6a2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #19 Skrevet 21. januar 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Men er det du som har betalt alle regningene da? Hvordan har fordelingen av utgifter vært? 50/50? 40/60? 20/80? Anonymkode: 1ff4f...37f Nei jeg har ikke betalt alt av regninger men jeg har betalt barnehage som er 3300kr, forsikringer på begge bilene (vi eier hver vår bil, min er nedbetalt) og noen andre forsikringer, og 99.99% av all mat. Hvordan fordelingen har vært er umulig å svare på. Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #20 Skrevet 21. januar 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Eier dere leiligheten sammen? Det økonomiske ordner seg gjerne, men meklingssamtalen på familievernkontoret er ikke stedet eller tiden for å ordne det nei, der skal dere skrive en samværskontrakt. Om du skal ha barnet mest vil du jo få en del støtte som enslig mor, så om mannen har en viss anstendighet lar han deg ihvertfall på papiret ha barnet minst 60% så du også får en økonomi å overleve på siden han jo tjener greit. Anonymkode: 85020...6a2 Vi eier leiligheten sammen ja så vet han må betale meg ut. Ja går jo an at det står 60% på papiret men at jeg lar han ha ungen 50% iallefall frem til jeg er bedre. Om det ikke er svindel? Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #21 Skrevet 21. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg har ikke betalt alt av regninger men jeg har betalt barnehage som er 3300kr, forsikringer på begge bilene (vi eier hver vår bil, min er nedbetalt) og noen andre forsikringer, og 99.99% av all mat. Hvordan fordelingen har vært er umulig å svare på. Anonymkode: 1f33a...bb0 Altså umulig å svare på her og nå for meg Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #22 Skrevet 21. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi eier leiligheten sammen ja så vet han må betale meg ut. Ja går jo an at det står 60% på papiret men at jeg lar han ha ungen 50% iallefall frem til jeg er bedre. Om det ikke er svindel? Anonymkode: 1f33a...bb0 Det er svindel hvis dere oppgir uriktig 50% og søker om ytelser på det grunnlaget. Anonymkode: 8d90b...65e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #23 Skrevet 21. januar 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er svindel hvis dere oppgir uriktig 50% og søker om ytelser på det grunnlaget. Anonymkode: 8d90b...65e var det jeg mente, takk for svar Anonymkode: 1f33a...bb0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #24 Skrevet 21. januar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei jeg har ikke betalt alt av regninger men jeg har betalt barnehage som er 3300kr, forsikringer på begge bilene (vi eier hver vår bil, min er nedbetalt) og noen andre forsikringer, og 99.99% av all mat. Hvordan fordelingen har vært er umulig å svare på. Anonymkode: 1f33a...bb0 Nei, det er bare å klikke på "mitt forbruk" på nettbanken, det. Anonymkode: ecf30...fe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå