Gå til innhold

Er så usikker på meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er flaut i en alder av 30 år. Har barn. Men er så grådig usikker på meg selv. Har egentlig alltid vært det. Føler jeg sliter med å omgås mennesker pga dette da jeg er redd de vil merke at jeg er utrygg på meg selv. Og muligens vet alle mødre som jeg er kjenner at jeg er «en sånn en». Jeg blir så nervøs når jeg må invitere barn og foreldre til bursdag for eksempel, vasker opp ned hele huset og er fremdeles usikker på om det er rent nok, kler på barna mine og lurer på hva andre tenker om «klesstilen» til barna eller om de har nok klær på seg osv. Er jeg i lag med flere mødre på et sted, begynner jeg ofte å analysere ting som blir sagt og gjort, om jeg sier eller gjør noe dumt osv. Hvordan ser andre meg når jeg er med ungene mine, virker jeg normal når jeg omgås folk? Ler folk av meg og snakker om meg som «den dumme og usikre kjerringen» osv osv. 

Hjelpes, hvordan bli mer trygg på seg selv?

Anonymkode: 1227f...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gurimalla! Jeg har det akkurat på samme måte. Og det er kjempeslitsomt!!! For jeg aner ikke hva som er rett og galt til enhver tid og hater feks tilstelninger i barnehagen når alle foreldre er der og følger med på hverandre 😯 det er mulig vi må få i terapi eller noe samtalegreier. Vet helsestasjonen tilbyr noe sånt....

Anonymkode: bde39...b69

Skrevet

Fake it till you make it. 

Alle er usikre i sosiale sammenhenger. Alle vil bli likt, og er redde for det motsatte. Du er ikke alene. 

Anonymkode: 51b1d...747

Skrevet

Ingen er SÅ interessert i deg, HI, at de vurderer hvordan barna dine er kledd eller hvor mye du har vasket. 

Anonymkode: 0b481...505

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...