Gå til innhold

Noen andre damer som liker motorsport her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere sikkert vet så er motorsport en ganske så mannsdominert idrett, Jeg var ikke interessert av noen form av motorsport før jeg traff mannen min som har vært en ihugga Petter Solberg, Kimi Raikonen og Valentino Rossi supporter siden tenårene, Han overtalte meg til å bli med på et Formel 1 løp og jeg bare hekta :bolledeig:og idag så er jeg omtrent like interessert av motorsport som det han er, Men det er veldig få andre kvinner som jeg vet som er interessert av motorsport. Noen medlemmer her inne som har samme interesse?

Formel 1

Rallycross RX

TT Superbike

Motogp

Anonymkode: f24d8...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vokst opp i depot med Schanke. Vært på Lyngås flere ganger og tok lisens på bilcross da jeg var 15. Synes jo det er innmari gøy. Men siden moren min gikk fra stefaren(som kjørte selv) har jeg ikke sett noen løp. Ungen derimot er interessert i cross da, så kanskje vi ender opp i det miljø igjen snart :)

Anonymkode: b1a26...acb

Skrevet

Ikke så interessert i formel 1, men liker annen type bilsport. Ser på mye rally og bilcross og er stort sett på flere biltreff i løpet av året.

Anonymkode: 863fd...d3c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har vokst opp i depot med Schanke. Vært på Lyngås flere ganger og tok lisens på bilcross da jeg var 15. Synes jo det er innmari gøy. Men siden moren min gikk fra stefaren(som kjørte selv) har jeg ikke sett noen løp. Ungen derimot er interessert i cross da, så kanskje vi ender opp i det miljø igjen snart :)

Anonymkode: b1a26...acb

Så gøy da :) Mannen min kjørte Go-kart og en annen form av bilsport når han var tenåring, Og han har alltid hatt en interesse for motorsport. Jeg var overhodet ikke interessert av motorsport før jeg traff ham og hver søndag når jeg måtte se billøp sammen med ham så tenkte jeg bare gjesp, Men så fikk overtalt meg til å bli med på et formel 1 løp i Belgia 2012 og jeg ble en like stor fan som det ham er :) Men jeg kunne nok ikke tenke meg å kjøre selv.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så interessert i formel 1, men liker annen type bilsport. Ser på mye rally og bilcross og er stort sett på flere biltreff i løpet av året.

Anonymkode: 863fd...d3c

Jeg synes at formel 1 er den mest imponerende typen av bilsport, Men hver sin smak :) Mannen er stor supporter av Petter Solberg og en kompis av ham jobber som mekaniker for Solberg, Også er mannen min stor supporter av Valentino Rossi i motogp, Men jeg er ikke så stor fan av verken rallycross eller motogp. Er det på gatebil du pleier å være på? Der er vi vært år :) 

Skrevet

Jeg følger med på motocross og er på løp rundt omkring.

Anonymkode: c4ef1...b83

Skrevet (endret)

Bucket list å dra til Isle of Man og se TT (motorsykkelvideoen lenger opp for de som lurer). 

Kjører tung MC selv, prøvd litt på bane og motorcross på vinteren med piggdekk.  

Endret av mipsmaster
Skrevet
2 timer siden, mipsmaster skrev:

Bucket list å dra til Isle of Man og se TT (motorsykkelvideoen lenger opp for de som lurer). 

Kjører tung MC selv, prøvd litt på bane og motorcross på vinteren med piggdekk.  

Høres ut som en fornuftig plan :) Selv om jeg ikke er så interessert av road racing, Men mannen min er en ihuga supporter av Valentino Rossi i motogp og han tvinger meg alltid til å se på motogp og TT Isle of Man ;) 

Tøft at du kjører MC selv, En av de tinga som jeg liker best med motorsport er at det er en av de få idrettene hvor begge kjønn kan konkurrere mot hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...