Gå til innhold

Candycrush

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller candycrush på telefonen. Har nå fått ny telefon. Går det ann å laste det opp på den nye telefonen og fortsette der jeg er, eller må jeg begynne på ny?

Anonymkode: 1c609...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du registrerer deg i spillet med facebook går det fint.

Anonymkode: a5524...d6d

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du registrerer deg i spillet med facebook går det fint.

Anonymkode: a5524...d6d

Kan jeg gjøre det etter at jeg har begynt å spille? Når jeg nå skal spille så logger jeg meg ikke innpå.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg gjøre det etter at jeg har begynt å spille? Når jeg nå skal spille så logger jeg meg ikke innpå.

Tror ikke du kan gjøre det etter du har begynt å spille. Hvilket brett er du på?

Anonymkode: 88a38...ef3

Skrevet

86. Prøvde å logge på med Facebook «all progresjon blir nå konfigurert med kontoen din» stod det. Håper det går👍

Skrevet

Du kan spille med samme progresjon på flere enheter. Det eneste er at liv, ekstra trekk og de ulike godteriene du har samlet, ikke overføres.

Jeg er på brett 3041🙈

Anonymkode: adb0f...1d8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du kan spille med samme progresjon på flere enheter. Det eneste er at liv, ekstra trekk og de ulike godteriene du har samlet, ikke overføres.

Jeg er på brett 3041🙈

Anonymkode: adb0f...1d8

Wow👍 Jeg begynte i jula jeg da. Hi

Skrevet

Er det bare pålogging via facebook som gjør at du kan overføre progresjon til andre enheter? Vil ikke oute candycrush-spillinga mi, men må bytte telefon *flau og avhengig, snart på level 1000*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...