Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Har verdens nydeligste sønn som er 7mnd. Han er veldig mammadalt. Jeg går hjemme i mamma permisjon enda så det har ikke vært noe utfordringer , enda. Pappan skal i permisjon om 1mnd. Vår sønn ammes av meg enda. Pappan gir andre måltider som grøt og middag. Pappan er ivrig med å leke og kose med vår sønn. Jeg lar han komme til og gir rom for at han skal få prøve å roe og få lillegull til å sove. Vi har nok lagt på lillegutt noe uheldige vaner som å bli ammet, bysset eller ligger vedsiden av når han skal sove. Det har fungert fint men nå er jeg super stresset for hvordan dette skal gå om 1mnd pga lillegutt hyler og gråter tårer om pappa'n prøver å legge han til kvelden og ikke tåler han at pappa'n kommer inn når han våkner etter å ha blitt lagt for natten heller. Noen som har gode råd ? Skrikekur blir ikke aktuelt ☺ Anonymkode: 20180...314
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har verdens nydeligste sønn som er 7mnd. Han er veldig mammadalt. Jeg går hjemme i mamma permisjon enda så det har ikke vært noe utfordringer , enda. Pappan skal i permisjon om 1mnd. Vår sønn ammes av meg enda. Pappan gir andre måltider som grøt og middag. Pappan er ivrig med å leke og kose med vår sønn. Jeg lar han komme til og gir rom for at han skal få prøve å roe og få lillegull til å sove. Vi har nok lagt på lillegutt noe uheldige vaner som å bli ammet, bysset eller ligger vedsiden av når han skal sove. Det har fungert fint men nå er jeg super stresset for hvordan dette skal gå om 1mnd pga lillegutt hyler og gråter tårer om pappa'n prøver å legge han til kvelden og ikke tåler han at pappa'n kommer inn når han våkner etter å ha blitt lagt for natten heller. Noen som har gode råd ? Skrikekur blir ikke aktuelt ☺ Anonymkode: 20180...314 når det kun er far som er der så vil han fort godta det. Anonymkode: 0b5f0...39c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Far får trøste så godt han kan..finne på noe annet kos ☺ kan dere ikke introdusere kveldsflaska? Den er skikkelig god 😉 Anonymkode: 689d7...6ec
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 Vi har gjort samme feilen som dere og er midt i avvenning av puppen for å sove. Far har begynt å legge og det er helt katastrofalt. Griner i timesvis og vi er på dag 6 nå 😂 jeg angrer på at vi ikke begynte før med dette. Han er 10 mnd nå Anonymkode: ff0fe...d67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå