Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Noen som får hjelpestønad til sitt barn? Hvilken diagnose og hva slags utfordringer har barnet? Og hvor mye får dere? Jeg har søkt for sønnen min som har ADHD. Mye utfordringer knyttet til atferd, skolevei, lekser, mangel på sosial omgang med andre barn etc.. Anonymkode: ebe37...c7e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Datteren min på 11år har diagnose lett psykisk utviklingshemming, nedsatt hørsel, sen språklig og motorisk, liten av vekst og har enkroprese. Får forhøyet sats 2 litt over 2000,- Anonymkode: f7cfc...168
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Har sats 1 for datteren min, det er drøye 1200 kr i måneden. Hun har et fysisk handikap så hun trenger litt mer hjelp enn andre barn med praktiske ting i tillegg til at det går en del tid til trening, tøying osv. Hun har jo også fysioterapeut, hjelpemidler, kontroller på sykehus (nevrologisk avdeling + HABU) osv, men det får man ikke penger for da. Får bare for tiden/merarbeidet i forhold til funksjonsfriske barn. Anonymkode: e6d76...2f9
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Datteren min på 11år har diagnose lett psykisk utviklingshemming, nedsatt hørsel, sen språklig og motorisk, liten av vekst og har enkroprese. Får forhøyet sats 2 litt over 2000,- Anonymkode: f7cfc...168 Min sønn får også sats 2, men det er kr 2400 som kommer inn altså 😃 Anonymkode: cdcfc...1f6
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2018 #5 Skrevet 19. januar 2018 Får sats 1 for min datter. Ingen diagnose ennå. Skal utredes for Adhd/ add Anonymkode: f5e3b...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå