Gå til innhold

Fantomspark i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette? Blir jo helt nervøs for om jeg skulle være gravid, men ganske så sikker på at jeg ikke er det. Har tre små og satt inn hormonspiral. Skal ikke ha flere barn. Men kjenner plutselig fantomspark i magen 😨 halvannet år siden siste fødsel.

Anonymkode: 76062...cc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har det jeg og av og til. 2,5 år siden forrige fødsel, og spiral i 2 år. Har hørt det er normalt med fantomspark. 

Anonymkode: c43e2...834

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, har det jeg og av og til. 2,5 år siden forrige fødsel, og spiral i 2 år. Har hørt det er normalt med fantomspark. 

Anonymkode: c43e2...834

Godt å høre at det ikke bare er meg. Mine har kommet nå de siste ukene, derfor jeg ble nervøs. Men har hormonspiral som gyn så at satt som den skal. Så får bare slå meg til ro med at er fantomspark!

Skrevet

Det hadde jeg i flere år etter siste barn. Et par ganger så ille at jeg vurderte å ta en test for en sikkerhets skyld.

Anonymkode: f4614...09f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det hadde jeg i flere år etter siste barn. Et par ganger så ille at jeg vurderte å ta en test for en sikkerhets skyld.

Anonymkode: f4614...09f

Det har jeg vurdert og nå 🙈 

Skrevet

Kjenner det fra tid til annen.  Snart 2 år siden fødsel og ikke gravid... dessverre

Anonymkode: 7079a...5f8

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner det fra tid til annen.  Snart 2 år siden fødsel og ikke gravid... dessverre

Anonymkode: 7079a...5f8

Håper du blir det snart hvis du ønsker det :) kan virkelig bli lurt av disse «sparkene».

Skrevet

Yngste er 7, men det er ikkje så lenge sidan eg opplevde det sist.   I haust syntes eg til og med at eg kunne sjå bevegelse frå utsida av magen!  Hadde sikkert dei same tarmbevegelsane før ungane og, men kobla det ikkje til å likne babyspark.

Skrevet

8 år siden fødsel, har det som kjennes ut som spark, men hos meg er det ikke fantomspark, det er rett og slett luftbobler og sammentrekninger i tarmene. Tenkte jo ikke over det før jeg hadde vært gravid, men det var nok likt da. Kan noen ganger se det utenpå magen også :P

Absolutt ikke gravid, har ikke livmor lenger, så trenger ikke bekymre meg for det, men før den ble fjernet tok jeg tester ofte fordi det kjentes så likt ut som spark! ;)

Anonymkode: 53418...ea0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...