Gå til innhold

Hvor mange centimeter er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt livet (smaleste del), rundt hofter, lår (midt på), legg  (midt på), ankler og håndledd? 

Jeg får ofte høre at jeg er så tynn, må legge på meg osv, men egentlig tror jeg det er mer det at jeg er veldig spinkelt bygget og at mange forveksler det med å være tynn, så jeg vil gjerne høre disse målene på andre, særlig de som er rundt 160-165 høye. Jeg er kanskje litt tynn også, 48 kg og 162 cm, men mener selv at jeg ikke er undervektig, men spedbygd og kroppen er tilpasset det.

Jeg er 62 cm, 76 cm, 44 cm, 25 cm, 17 cm og 13 cm.

Anonymkode: 87159...ae0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Hvorfor kommenterer folk kroppen din? Kunne ikke falt meg inn å kommentere kroppen til noen jeg kjenner!

2. Hvorfor bryr du deg om hva andre mener? Er du sprek og spiser sunt? Da kan du være fornøyd! 

Anonymkode: 9a823...0e3

Skrevet

Hihi, 62 cm :P

Men, folk som kommenterer andres kropper er slitsomt. Så lenge man er sunn og frisk spiller det vel egentlig liten rolle hva man veier.

Selv er jeg 178cm i høyden, midjen er 63cm, bysten er 90cm, og hoftene er 92cm. Hva målene er rundt lår, legger og håndledd aner jeg ikke, ikke vet jeg helt hva jeg veier nå heller, rundt 65 et sted tror jeg.

Anonymkode: 49754...05e

Skrevet

Jeg er 90-60-90 (bryst, midje, hofter). Eneste målene jeg vet og vet det kun fordi mannen min og jeg leste noe om disse målene en gang og han insisterte på at jeg var lik, så da måtte jeg måle på trass. Resten har jeg ikke tenkt til å måle noen gang. Spis bra, tren bra og glem hva du måler/veier og andres meninger 😄

Anonymkode: 6663c...629

Skrevet

168

Anonymkode: 256d9...7e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...