Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Hvordan påvirker det forholdet ditt? Har slitt med angst og depresjon i mange år, uten å ha gått til lege med det. Har aldri gått på medisiner. I dag var første gang jeg måtte være hjemme fra jobb fordi jeg maktet ikke å ta meg dit og har bare sittet inne og grått hele dagen. Fullstendig kaos i hodet mitt og det går ut over forholdet til meg og samboeren min. Anonymkode: 1f5b2...77c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Det påvirker forholdet vårt selvsagt. Jeg er blitt flinkere til å "holde maska" hvis man kan kalle det det. Har også noen kvelder der alt er vondt og vanskelig, men tror ikke han vet hvor mye. Jeg har dessverre ikke noen råd. Men vit at du ikke er alene. Kanskje lurt å ta en tur til legen? Jeg fikk god hjelp av legen min i en spesiell vond periode. Nå er jeg verre igjen. Skifter jobb om noen uker da angsten min trigges mye av jobben. Håper du føler deg bedre snart! Stor klem Anonymkode: 74d7d...db8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Jeg har hatt angst siden jeg var barn. Eller GAD som det så fint heter. Det har gått greit for mannen min, sikkert slitsomt når jeg får angstanfall.. men har flere gode perioder en dårlige. Jeg har aldri så jeg vet utviklet depresjon, så det gjør det jo en del lettere. Nå skal det sies at jeg ikke overøser han med alle mine bekymringer i forhold til angsten, da jeg vet at det er angst og ikke er farlig. Han har aldri nevnt det som om det er en stor plage. Han bare trekker seg unna når jeg har dårlig perioder, altså ikke maser o.l når jeg kjemper mot irrasjonell panikk... Kan være en ide å ringe lege å få bukt på depresjonen - der kan du trenge medisiner. Videre skaffe deg terapeut ? Anonymkode: c78c3...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå