Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Skrevet 18. januar 2018 Hvordan får dere forholdet til å fungere? Sliter det på forholdet i lengden? Holder mannen deres dere inkludert i reiseplaner så dere vet når han skal være borte til en hver tid? Anonymkode: d2a6b...b41
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Min mann er ukependler og kommer bare hjem i helgene, så man kan si at han har 5 reisedøgn per uke. For oss er det blitt en livsstil, det må helt klart sies at han ikke skal menge seg i hvordan vår hverdag fungerer hvis han har fri en gang og er hjemme da. Praktisk alt faller på meg. Jeg har vaskehjelp og jobber litt redusert men jeg føler likevel at jeg er alltid på, jeg har lite fritid. Mannen reiser også litt i jobbsammenheng men det har jo ingen praktisk betydning for oss. Han sier alltid ifra hvor han er. Det som hjelper oss mye er Skype. Mannen er flink til å hjelpe med lekser, og det skjer titt og ofte at han sitter med oss på bordet og vi spiser middag - bare at vi spiser noe annet enn han. Tekniske muligheter gjør det MYE enklere. Anonymkode: 99d05...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå