Gå til innhold

Mage etter tre keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man? Magen min har et lite heng over arret, men det verste er egentlig at hele magen står ut, helt til over navlen😏. Ser ut som om jeg er gravid i uke 25. Midjemålet er 88 cm (!) til tross for at BMI er 25 komma et eller annet, altså kun litt overvektig. Hva gjør jeg? Hjelper det å gå ned i vekt? Jeg er på slanker’n og går hele tiden ned mer, men synes midjemålet er utrolig høyt for å ikke være mer overvektig enn jeg er!

Anonymkode: fb21e...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har delte magemuskler?

Det har jeg og magen starter rett under ribbeina og står ut hele veien ned til henget over keisersnittarret... 

Er jo ikke keisersnittene sin skyld at magemusklene er delte da, det skjer jo i løpet av svangerskapet, men henget hjelper jo ikke på 

Man kan få flat mage med delte magemuskler også, men da må du veldig lavt i fettprosent. Sjekke henne her f.eks, ikke mye som tyter her selv om magemusklene er delte:

http://farm5.static.flickr.com/4009/4578326695_5455410bd2.jpg

Men det finnes øvelser du kan gjøre og øvelser du absolutt ikke skal gjøre, goole mageøvelser med delte magemuskler

Anonymkode: 93397...34f

Skrevet

Meld deg inn i gruppen keiserinnene på Facebook. Mange nyttige råd/erfaringer der

Anonymkode: 941f7...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...