Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Jeg er ganske utslått/. Ble invitert til selskap ikveld. Det var en facebook invitasjon. Ikveld sendte jeg melding og sa at jeg har kjøttbollene klar og kommer. Fikk til svar at selskapet var avlyst. Det er jo enkelt å invitere på face, for deretter å avlyse på samme kanal. Jeg skjønner ikke at jeg ikke fikk beskjed. Jeg la mye arbeid i å skaffe barnevakt, samtidig ta med mat til tapas kveld og så avlyser hun uten å gi beskjed til gruppa? Jeg kommer til å takke nei neste gang. Hun forklarte det med at liten respons gjorde at hun avlyste. Anonymkode: 5c115...c1b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Skrevet 18. januar 2018 Dårlig folkeskikk fra vertinnen, ja!! Anonymkode: 69ed4...10a
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #3 Skrevet 18. januar 2018 Kanskje du kan be noen hjem til deg i stedet? Eller ta med kjøttbollene til en annen venninne, siden du har laget dem og skaffet barnevakt? Anonymkode: bf111...841
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Skrevet 18. januar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ganske utslått/. Ble invitert til selskap ikveld. Det var en facebook invitasjon. Ikveld sendte jeg melding og sa at jeg har kjøttbollene klar og kommer. Fikk til svar at selskapet var avlyst. Det er jo enkelt å invitere på face, for deretter å avlyse på samme kanal. Jeg skjønner ikke at jeg ikke fikk beskjed. Jeg la mye arbeid i å skaffe barnevakt, samtidig ta med mat til tapas kveld og så avlyser hun uten å gi beskjed til gruppa? Jeg kommer til å takke nei neste gang. Hun forklarte det med at liten respons gjorde at hun avlyste. Anonymkode: 5c115...c1b Da hadde jeg svart: "Det har jeg dessverre ikke fått med meg, når skjedde dette? Ja ja, da sitter jeg her med mer kjøttboller enn jeg klarer å spise, så er det noen som er i samme situasjon og har lyst på kjøttboller er det åpent hus hos meg nå." Anonymkode: 93847...4ef
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #5 Skrevet 20. januar 2018 Takk for gode svar. Jeg har familie, så kjøttbollene fikk bein å gå på men jeg forventet en beklagelse. Det fikk jeg ikke. Jeg har fortsatt ikke mottatt. Nå har hun invitert meg til å inviterere henne til middag neste uke........ Anonymkode: 5c115...c1b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2018 #6 Skrevet 21. januar 2018 Er det lenge siden du selv takket ja da? Anonymkode: 4647c...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå