Gå til innhold

Barnehagelærer deltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om det er noen her inne som har studert barnehagelærer deltid i Halden?

Hvordan er det? Hvordan er studiet lagt opp utenom ukesamlinger?

Er det mye gruppearbeid og i så fall hvordan jobber man i gruppene? Er det mest over nett eller må man møte gruppen fysisk for å jobbe?

Har en hektisk hverdag så føler det kan bli vanskelig å møte til gruppearbeid så ofte.

Håper noen vil dele litt erfaringer 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerte heltid i Halden. Men en venninne av meg studerte deltid. Det var en del gruppemøte utenom. 

Skrevet

Må vel regne med noen uker i praksis også

Anonymkode: c1a70...be0

Skrevet
2 timer siden, Firkløver93 skrev:

Hei.

Jeg lurer på om det er noen her inne som har studert barnehagelærer deltid i Halden?

Hvordan er det? Hvordan er studiet lagt opp utenom ukesamlinger?

Er det mye gruppearbeid og i så fall hvordan jobber man i gruppene? Er det mest over nett eller må man møte gruppen fysisk for å jobbe?

Har en hektisk hverdag så føler det kan bli vanskelig å møte til gruppearbeid så ofte.

Håper noen vil dele litt erfaringer 😊

Hvis du sliter med å møte til gruppearbeid, hva da med alt det obligatoriske og praksis?

Anonymkode: 5887f...207

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må vel regne med noen uker i praksis også

Anonymkode: c1a70...be0

Det vet jeg og det har jeg beregnet det.

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du sliter med å møte til gruppearbeid, hva da med alt det obligatoriske og praksis?

Anonymkode: 5887f...207

Jeg jobber på kveldstid og i helger. Det er som oftest da andre har tid til å jobbe med gruppearbeid. I tillegg har jeg lang reisevei.

Det obligatoriske og praksis går på dagtid og da har jeg fri. Og da har jeg ordnet så jeg kan bo hos søsteren  min når det trengs. Så det er med i beregningen.

Er kun arbeidet utenom ukesamlinger og praksis jeg spør om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...