Firkløver93 Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Hei. Jeg lurer på om det er noen her inne som har studert barnehagelærer deltid i Halden? Hvordan er det? Hvordan er studiet lagt opp utenom ukesamlinger? Er det mye gruppearbeid og i så fall hvordan jobber man i gruppene? Er det mest over nett eller må man møte gruppen fysisk for å jobbe? Har en hektisk hverdag så føler det kan bli vanskelig å møte til gruppearbeid så ofte. Håper noen vil dele litt erfaringer 😊
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Jeg studerte heltid i Halden. Men en venninne av meg studerte deltid. Det var en del gruppemøte utenom.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 Må vel regne med noen uker i praksis også Anonymkode: c1a70...be0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 2 timer siden, Firkløver93 skrev: Hei. Jeg lurer på om det er noen her inne som har studert barnehagelærer deltid i Halden? Hvordan er det? Hvordan er studiet lagt opp utenom ukesamlinger? Er det mye gruppearbeid og i så fall hvordan jobber man i gruppene? Er det mest over nett eller må man møte gruppen fysisk for å jobbe? Har en hektisk hverdag så føler det kan bli vanskelig å møte til gruppearbeid så ofte. Håper noen vil dele litt erfaringer 😊 Hvis du sliter med å møte til gruppearbeid, hva da med alt det obligatoriske og praksis? Anonymkode: 5887f...207
Firkløver93 Skrevet 18. januar 2018 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Må vel regne med noen uker i praksis også Anonymkode: c1a70...be0 Det vet jeg og det har jeg beregnet det.
Firkløver93 Skrevet 18. januar 2018 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du sliter med å møte til gruppearbeid, hva da med alt det obligatoriske og praksis? Anonymkode: 5887f...207 Jeg jobber på kveldstid og i helger. Det er som oftest da andre har tid til å jobbe med gruppearbeid. I tillegg har jeg lang reisevei. Det obligatoriske og praksis går på dagtid og da har jeg fri. Og da har jeg ordnet så jeg kan bo hos søsteren min når det trengs. Så det er med i beregningen. Er kun arbeidet utenom ukesamlinger og praksis jeg spør om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå