Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Vi venter nr 2 om ikke lenge. Vi hadde alt av utstyr til mini. Når yngste blir født er det 18 mnd mellom de. Trenger vi søskenvogn? Hvor mye bruker man vogn når barnet nærmer seg 2 år? Vi har 2 single vogner nå. Bruke de? Litt styr når jeg er alene da men... Anonymkode: e09a2...e58
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Er 18 månede mellom våre barn, og vi brukte søskenvogna mye! Jeg elsker å gå tur/ Evt løpe, så en god vogn var ett must. Og siden de bare gikk i barnehage 2 dager i uka frem til skolestart så ble den brukt veldig mye! Brukte den til mine treningsturer frem til eldste var 5, og ikke fikk plass lenger. Anonymkode: 35902...642
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 Vi brukte vogn daglig til og fra barnehage lenge. Men vi går mye, kjører omtrent aldri bil noen steder Anonymkode: 005b7...a5e
Julie (: Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 Jeg tror du trenger søskenvogn. Får 21 mnd mellom nr 2 og 3, og skal definitivt ha det. Brukte fortsatt masse vogn på eldste da hun var 2 år. Men da gikk vi også en drøy km til banen hver morgen og ettermiddag. Det hadde tatt for lang tid i hverdagen uten vogn.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 Godt å høre erfaringer. Ser ut som vi må kjøpe vogn igjen ja. Hvilken anbefaler dere? Anonymkode: e09a2...e58
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 Vi droppa søskenvogn, er 20 mnd mellom våre. Var et par ganger de første ukene, hvor jeg at alene med de, og tenkte at jeg skulle hatt det. Lot vær fordi jeg synes de er store og kjipe å drasse rundt på. Vi har ikke bil, bruker vogn overalt. For oss funka det bra å ha en vogn til hver. Var jeg alene tok jeg ett av barna i bæretøy. Hadde også ståbrett til storesøster. Det funka supert på.vei til barnehagen feks, når hun uansett ikke skulle sove. Angrer ikke Anonymkode: fd3e4...f04
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #7 Skrevet 17. januar 2018 Har 18 mmder mellom mine og var veldig glad i vår TFK søskenvogn. Lillesøster begynte ikke i bhg før hun var 21 mmder så hadde endel utflykter på egenhånd med de både i uka og i helgene. Kjøpte den fra Nederland på nett for 6500,-, tok godt vare på den og solgte den for 4200,-. Anonymkode: e9102...c72
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #8 Skrevet 17. januar 2018 Jeg hadde trengt søskemvogn i allefall, jeg går mye og med en 18 mnd er det greit med vogn selvom de også kan gå en del selv. Det kan dessuten redusere evt søskensjalusi at den eldste har en plass i vogna, de har en tendens til å bli litt "baby" igjen i noen sammenhenger når det kommer baby i familien. Anonymkode: 5ca5d...6ed
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #9 Skrevet 17. januar 2018 Vi får se hva vi går for. Er sikkert mulig å få noe brukt og 😊😊 Takk for erfaringene Anonymkode: e09a2...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå