Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Jeg så nylig en dokumentar om Air France ulykken for en 7-8 år siden hvor de viste årsaken til hvorfor flyet styrtet i Atlanterhavet på en rute fra Rio til Paris. Og overraskende nok så var hovedårsaken til ulykken pilotfeil. Her er et klipp som illustrerer pilotenes siste minutter i cockpiten. Skremmende hvor fort ting kan gå galt. www.dailymail.co.uk/news/article-2048654/Damn-going-crash-true--Terrified-final-words-pilot-doomed-Air-France-jet.html Anonymkode: aa0f7...18b
sug lut Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Du bør generelt slutte å bruke Daily Mail som kilde til noe som helst. Det er ei søpleavis.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 6 minutter siden, sug lut skrev: Du bør generelt slutte å bruke Daily Mail som kilde til noe som helst. Det er ei søpleavis. Hehe Ja.mulig det. men fant bare en kilde på Google. men synes jeg at flykatastrofer er et interessant tema, jeg har nok sett for mye på flyhavarikommisjonen. Anonymkode: aa0f7...18b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 Vel, ett fly styrter ikke uten grunn. Anonymkode: 37dee...61b
sug lut Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe Ja.mulig det. men fant bare en kilde på Google. men synes jeg at flykatastrofer er et interessant tema, jeg har nok sett for mye på flyhavarikommisjonen. Anonymkode: aa0f7...18b Det er kjempeinteressant - også fordi det er noe vi ikke kan gjøre noe som helst med, antakelig.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 2 minutter siden, sug lut skrev: Det er kjempeinteressant - også fordi det er noe vi ikke kan gjøre noe som helst med, antakelig. Anonymkode: 37dee...61b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #7 Skrevet 17. januar 2018 Jeg sluttet å fly. Noe skjer alltid på vei hjem. Er så trygt å fly, men mine venner nekter å ta samme fly som meg. Anonymkode: 37dee...61b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #8 Skrevet 17. januar 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sluttet å fly. Noe skjer alltid på vei hjem. Er så trygt å fly, men mine venner nekter å ta samme fly som meg. Anonymkode: 37dee...61b Men denne ulykken var en svært uvanlig ulykke den eneste flyulykken i nyere tid som kan sammenlignes med denne Air France ulykken er nok Malaysia Airlines mh370 som forsvant sporløst i 2014. Årsakene til denne ulykken var dårlig bedømming av mannskapet og dårlig kommunikasjon mellom de tre pilotene og sist men ikke minst pilotfeil. Men det har blitt strengere restriksjoner på trening av piloter i etterkant av denne Air France ulykken. Anonymkode: aa0f7...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå