Gå til innhold

Hvor gamle er deres barn når de får/fikk snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 12 år, og vil gjerne ha det siden nesten hele klassen har det..Var på møte på skolen i dag, og fikk bekreftet at så mange har det, det er sikkert 3/4 som har det.. 

Anonymkode: 98971...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste var 11-12, yngste 9.  

Det er der det skjer for å si det sånn. Yngste brukte det kun til å ta noen gøye bilder med kaninører i begynnelsen, men nå er han knapt nok innom den. 

Men for eldste som nå er 13, er snap det desidert viktigste sosiale mediet. Det er der all kommunikasjon og chatting med venner foregår, i tillegg til at Snapstreak har vært kult en stund (på vei ut nå)

Jeg hadde definitivt latt en 12 åring som ber om det, få lov å få snap. 

Anonymkode: 45334...e6a

Skrevet

Min tredjeklassing har det. Alle de andre jentene i klassen hennes har også snap. 

Anonymkode: dfbf6...e1a

Skrevet

Fikk det når de andre fikk det, i fjerde klasse.

Anonymkode: 0e612...6dc

Skrevet

Hvorfor følger dere ikke aldersgrensen?

Anonymkode: c120e...ae1

Skrevet

Snapchat har 13 års aldersgrense, og det forholder vi oss til.

Her vil gjerne både 12 og 10 åringen ha Snapchat, men skjønt at det ikke skjer før de fyller 13.

I klassen til 12 åringen er de vel bare 5 stk som ikke har. Lurer på hvordan disse foreldrene forholder seg til andre aldersgrenser? 

Anonymkode: 2bb33...fea

Skrevet

Min blir straks 12 og har akkurat fått snapchat. Det er omtrent alle i klassen hans som har det, og har hatt det en god stund. De har egen klassegruppe på snapchat.

Anonymkode: caf94...460

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snapchat har 13 års aldersgrense, og det forholder vi oss til.

Her vil gjerne både 12 og 10 åringen ha Snapchat, men skjønt at det ikke skjer før de fyller 13.

I klassen til 12 åringen er de vel bare 5 stk som ikke har. Lurer på hvordan disse foreldrene forholder seg til andre aldersgrenser? 

Anonymkode: 2bb33...fea

Det er på Snap det skjer. I stedet for å være så rigid på aldersgrenser, er det mange av oss som velger å følge ungene tett opp og snakke mye med dem om nettvett i stedet.

Anonymkode: 667ec...d22

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min tredjeklassing har det. Alle de andre jentene i klassen hennes har også snap. 

Anonymkode: dfbf6...e1a

3 klasse....??? Hva er vitsen.

Anonymkode: d3cce...d41

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er på Snap det skjer. I stedet for å være så rigid på aldersgrenser, er det mange av oss som velger å følge ungene tett opp og snakke mye med dem om nettvett i stedet.

Anonymkode: 667ec...d22

Du er naiv hvis du tror det holder. Har en 14-åring selv, og han forteller meg mye om hva som foregår på snap. Tror nok neppe foreldrene er helt oppdatert på hva som skjer der hele tiden. Og jo yngre de er, jo mer uforsiktige er de og tenker mindre konsekvenser. Det er en grunn for at det er aldersgrenser!

Anonymkode: c120e...ae1

Skrevet

8 og 10 var mine. storebror på 16 bryr seg ikke om snap, kun facebook

Anonymkode: 4da24...e46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...