Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #1 Skrevet 17. januar 2018 Jeg føler meg bare fryktelig utdatert. Og lurer på om det i det hele tatt et mulig å møte noen igjen.. Opplever dere romantikk i hverdagen? Anonymkode: 737c7...ba4
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Markedet er for så vidt bra, men det er fryktelig mange menn på 35 og oppover som nå tydeligvis er klare for å stifte familie, jeg er ferdig (er 41 og har to barn). Alternativt er de veldig klare for å finne noen å dele ansvaret i hverdagen med (les: barnevakt og hushjelp), mens jeg vil ha en kjæreste som ikke trenger å presenteres for ungene på leenge, og vil ikke flytte sammen med noen så lenge barna bor hjemme. Jeg dater, men det blir aldri seriøst. Anonymkode: 50dc4...a14
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #3 Skrevet 17. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Markedet er for så vidt bra, men det er fryktelig mange menn på 35 og oppover som nå tydeligvis er klare for å stifte familie, jeg er ferdig (er 41 og har to barn). Alternativt er de veldig klare for å finne noen å dele ansvaret i hverdagen med (les: barnevakt og hushjelp), mens jeg vil ha en kjæreste som ikke trenger å presenteres for ungene på leenge, og vil ikke flytte sammen med noen så lenge barna bor hjemme. Jeg dater, men det blir aldri seriøst. Anonymkode: 50dc4...a14 Men du opplever at de viser interesse? Eller er de bare ute etter 20-30 åringer? HI Anonymkode: 737c7...ba4
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 Jeg har omtrent aldri opplevd at menn vil ha jevnaldrede eller eldre kvinner. Er de selv 45 setter de grense på 39. Jeg har bare erfaringer på onlinedating, går ut fra at det ser litt annerledes hvis man møtes i virkeligheten, men generelt blir det ikke lettere når man har bikket 40. Anonymkode: cd52c...9b2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 Er 36. Opplever generelt at menn på min egen alder samt eldre og yngre er interessert. Føler at menn vil ha modne damer som er trygge på seg selv kontra yngre jenter. Så tror ikke du skal være bekymra for å bli danka ut av yngre damer. Anonymkode: 24b0b...815
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 Veeeeldig mange karer som er opptatte, men som ikke lar seg stoppe av det akkurat. Har blitt helt desillusjonert de siste åra, og ganske overraska over hvor vanlig det er. Av de som faktisk er single synes jeg det er mange som gjerne vil etablere seg superraskt, mye raskere enn jeg er klar for, og mye raskere enn jeg opplevde menn var da jeg var yngre. Uansett er markedet på ingen måte dødt! Og noe gull er det innimellom. Anonymkode: 037e3...f37
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #7 Skrevet 17. januar 2018 (Og bare så det er sagt, det er interesse fra alle relevante aldersgrupper! Synes ikke det virker som om det bare er 20-30-åringer som er ettertraktet) Anonymkode: 037e3...f37
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #8 Skrevet 17. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veeeeldig mange karer som er opptatte, men som ikke lar seg stoppe av det akkurat. Har blitt helt desillusjonert de siste åra, og ganske overraska over hvor vanlig det er. Av de som faktisk er single synes jeg det er mange som gjerne vil etablere seg superraskt, mye raskere enn jeg er klar for, og mye raskere enn jeg opplevde menn var da jeg var yngre. Uansett er markedet på ingen måte dødt! Og noe gull er det innimellom. Anonymkode: 037e3...f37 Hvor finner du de som ønsker å etablere seg? Jeg ender stadig opp med sånne som helst ikke har lyst på forpliktelser, superrask etablering hørtes forfriskende ut... Anonymkode: 17ce2...978
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #9 Skrevet 17. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor finner du de som ønsker å etablere seg? Jeg ender stadig opp med sånne som helst ikke har lyst på forpliktelser, superrask etablering hørtes forfriskende ut... Anonymkode: 17ce2...978 På Tinder, av alle steder! Ja, og en som jeg ble forsøkt spleiset med av en kompis. Anonymkode: 037e3...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå