Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega kaller meg lille venn,  flink jente osv. Hva betyr det? Han er en god del eldre enn meg, kanskje rundt 45, (jeg er 32).

Hva hadde du tenkt? Jeg har ikke noe imot det, bare lurer på om han ser på meg som ei lita jente eller prøver å sette meg på plass:-P 

Anonymkode: 9019d...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sett på det som en mannsjåvenistisk hersketeknikk og hadde definitivt sagt ifra. 

Anonymkode: 6785d...c4f

Skrevet

Det er en form for hersketeknikk. Er ikke sikkert han tenker slik på det, men man kaller jo ikke en kvinne på over 30 "jente".

Anonymkode: 372f9...59b

Skrevet

Jeg kaller gubben lille venn når han irriterer meg. Så der er nok ikke i beste mening han sier det.

Anonymkode: 5300a...ef0

Skrevet

Det ble sagt i forbindelse med at jeg spurte han om råd. Hyggelig tone mellom oss, men vi har hatt små diskusjoner tidligere.  Tror jeg kan se på han som en venn

Hi

Anonymkode: 9019d...45c

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde sett på det som en mannsjåvenistisk hersketeknikk og hadde definitivt sagt ifra. 

Denne👆🏻

Anonymkode: 24f59...78c

Skrevet

Som voksen ville jeg ansett «lillevenn» son hersketeknikk. Uten tvil. Hvem sier sånn til kollegaene sine? Og hvem liker å bli omtalt sånn av kollegaene sine?

er ikke sikkert han mener noe vondt med det, men høres ut som om han var ung på 50/60 tallet og anser kvinner som litt tåpelige.

Anonymkode: af5a2...6f2

Skrevet

Kall han lille venn og gutten din tilbake. 

Dette kan du ordne opp i selv, ingen vits i å involvere andre. 

Anonymkode: e3527...e7c

Skrevet

Han flørter med deg!!

Anonymkode: 3269f...5f5

Skrevet

Det gjorde en tidligere sjef med meg,  men bare på melding.vi var i tredveårene begge to. Jeg tok det ikke positivt og satt han på plass, han gjorde det ikke igjen

Anonymkode: 75bb7...98e

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her.

Anonymkode: d2174...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...