oslofrk Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånne litt fine lyspærer til lysekrone, med liten sokkel?
Marriet Skrevet 17. januar 2018 #2 Skrevet 17. januar 2018 Clas ohlson bruker å ha brukbart utvalg. Ellers pleier jeg å handle på den lokale elektrobutikken. Elektrokontakten heter den her, de får omså tak i de jeg vil ha
oslofrk Skrevet 17. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2018 17 timer siden, Marriet skrev: Clas ohlson bruker å ha brukbart utvalg. Ellers pleier jeg å handle på den lokale elektrobutikken. Elektrokontakten heter den her, de får omså tak i de jeg vil ha Chlas hadde vøtt! Tusen takk for tips!
Marriet Skrevet 17. januar 2018 #4 Skrevet 17. januar 2018 3 minutter siden, oslofrk skrev: Chlas hadde vøtt! Tusen takk for tips! Så bra! Og så digg å få tilbakemelding 😘
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 3 minutter siden, oslofrk skrev: Chlas hadde vøtt! Tusen takk for tips! Hvilken pære fant du der? Bortsett fra fargede lyspærer, så synes jeg de mest har vanlige pærer, Anonymkode: 14ff3...2ea
oslofrk Skrevet 18. januar 2018 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilken pære fant du der? Bortsett fra fargede lyspærer, så synes jeg de mest har vanlige pærer, Anonymkode: 14ff3...2ea Avlang LED-pære med varmt lyst, litt vridd glass, lite sokkel og som tåler dimmer 😉
sug lut Skrevet 18. januar 2018 #7 Skrevet 18. januar 2018 (endret) Lyspærer, spesielt til spotter, er et endelig bevis på at Gud ikke finnes, sammen med støvsugerposer og tynne strømpebukser. Endret 18. januar 2018 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå