Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Men jeg kan ikke arbeide. Ikke nå, og ikke til sommeren. 100% garantert. Hva gjør jeg, da? Jeg blir bare sykere og sykere. Er under utredning på sykehus, men det går tatt et år allerede. Anonymkode: 1a532...2d8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 Snakk med saksbehandleren din på Nav. Så lenge du fremdeles er under utredning så kvalifiserer du til fortsatt aap. Jeg har gått over fire år på den måten... er fremdeles i utredning... :/ Jeg har bare en avtale om at jeg oppdaterer saksbehandler når jeg har hatt timer på sykehuset, noe som er en gang eller to i året. Innimellom har de da bedt om ny erklæring fra lege, men ikke alltid, og så har Nav bare forlenget aap'en. Anonymkode: 6fffb...cff
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 Du får nok forlenget AAP. Anonymkode: fc355...0a8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Jeg går 5. året på AAP. Med god grunn pleier det ikke å være et problem å forlenge utbetalingen. Jeg utredes og behandles fremdeles. Anonymkode: 2ea2b...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå