Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Er dette vanlig da? Han er kåt og på meg nesten hele tiden etter at han fikk vite at jeg er gravid (ikke synlig enda). Må si det har overrasket meg, har hørt andre si at interessen kan dabbe av, men ikke det motsatte. Han er jo mer ivrig på sex nå enn han var da vi prøvde å bli gravid! Anonymkode: b0b38...ade
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er dette vanlig da? Han er kåt og på meg nesten hele tiden etter at han fikk vite at jeg er gravid (ikke synlig enda). Må si det har overrasket meg, har hørt andre si at interessen kan dabbe av, men ikke det motsatte. Han er jo mer ivrig på sex nå enn han var da vi prøvde å bli gravid! Anonymkode: b0b38...ade Det er ikke uvanlig. Selv var jeg nærmest nymfoman i mine svangerskap, så dette hadde vært min ønskedrøm 😁 Anonymkode: 5eb6c...b1c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er dette vanlig da? Han er kåt og på meg nesten hele tiden etter at han fikk vite at jeg er gravid (ikke synlig enda). Må si det har overrasket meg, har hørt andre si at interessen kan dabbe av, men ikke det motsatte. Han er jo mer ivrig på sex nå enn han var da vi prøvde å bli gravid! Anonymkode: b0b38...ade Så utrolig heldig du er!!! Anonymkode: 4ac3e...2cf
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Sånn er mannen min også🙈🙊 Han har stor lyst ellers også, men nå som jeg er gravid virker det som om han ikke får begjært meg nok. Er ekstra lystig selv, så sexlivet er veldig aktivt om dagen☺️ Anonymkode: eed11...027
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #5 Skrevet 17. januar 2018 Hm.. Kanskje har det noe å gjøre med at mannen fra naturen får en økt tiltrekning til en kvinne han har klart å befrukte, og at det er noe som ubevisst gjør han ekstra oppmerksom og kåt på nettopp henne (meg). Jeg sier ikke nei takk akkurat!😁 Anonymkode: b0b38...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå