Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #26 Skrevet 17. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det stusset jeg på og. Jeg leier, og har samme nett som huseier. Og hver gang de bytter passord, så må jeg og det. Jeg kommer ikke på uten passord Anonymkode: d5995...6ee Han kom med routeren på døra og ville at vi skulle plugge hans i vår router som vi har. Anonymkode: 8948e...d14
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #27 Skrevet 17. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han kom med routeren på døra og ville at vi skulle plugge hans i vår router som vi har. Anonymkode: 8948e...d14 Da bare plugger dere den ut. Enkelt og greit. Anonymkode: b5c6a...a51
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #28 Skrevet 17. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han kom med routeren på døra og ville at vi skulle plugge hans i vår router som vi har. Anonymkode: 8948e...d14 Da fjerner dere bare han sin router Anonymkode: d5995...6ee
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #29 Skrevet 17. januar 2018 Neste husleie trekker dere fra halve kostnaden for internett. Så skriver dere til han "Har som vi snakket om trekt halve kostnaden for internett av husleien sidrn vi deler nett." Når han protesterer fortsetter dere å spille dum og sier "Beklager da har vi missforstått. Skal fjerne din router med en gang. Beklager igjen." Og så fjerner dere hans router! Anonymkode: 87e4b...2d5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #30 Skrevet 17. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neste husleie trekker dere fra halve kostnaden for internett. Så skriver dere til han "Har som vi snakket om trekt halve kostnaden for internett av husleien sidrn vi deler nett." Nei nei nei, for et forferdelig råd. Det kan de ikke gjøre, da bryter de avtalen om husleie Anonymkode: d5995...6ee
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #31 Skrevet 17. januar 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei nei nei, for et forferdelig råd. Det kan de ikke gjøre, da bryter de avtalen om husleie Anonymkode: d5995...6ee Hun holder bare tilbake litt av leien da huseier stjeler en tjeneste fra dem. På den måten må han bestemme seg for om han vil ha nett av dem eller full husleie. Anonymkode: 87e4b...2d5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #32 Skrevet 17. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun holder bare tilbake litt av leien da huseier stjeler en tjeneste fra dem. På den måten må han bestemme seg for om han vil ha nett av dem eller full husleie. Anonymkode: 87e4b...2d5 Nei da bryter hun leieavtalen og da kan han si de opp som hi er så redd for. Anonymkode: 370ac...278
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #33 Skrevet 17. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun holder bare tilbake litt av leien da huseier stjeler en tjeneste fra dem. På den måten må han bestemme seg for om han vil ha nett av dem eller full husleie. Anonymkode: 87e4b...2d5 Ikke gjør dette hi Anonymkode: d5995...6ee
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #34 Skrevet 17. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun holder bare tilbake litt av leien da huseier stjeler en tjeneste fra dem. På den måten må han bestemme seg for om han vil ha nett av dem eller full husleie. Anonymkode: 87e4b...2d5 Herregud, du kan ikke gi sånne ubrukelige råd Anonymkode: d5995...6ee
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #35 Skrevet 17. januar 2018 Har dere netter stående på døgnet rundt? Det er vel ikke så bra. Vi slår av nettet når vi er på jobb og når vi legger oss(22.30 på hverdager). Dere får prøve det først om dere ikke tør koble fra snylteren. Anonymkode: 370ac...278
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #36 Skrevet 17. januar 2018 Ja, det har vi. Hmm, kanskje vi skulle gjort det ja. Jeg sendte forøvrig en melding til huseier i går kveld der jeg forklarte at jeg liker ikke å bli lurt på denne måten, og sa ifra at det er bare rettferdig at han enten betaler halve internett leia eller gir oss avslag i husleia.. Han har ikke svart på sms'en. Han kjørte forbi meg tidligere i dag da jeg var på vei til jobb, og han stirra langt om lenge på meg..spent på hva han pønsker på. Han skal forresten komme innom i morgen kveld med en snekker som skal se å noe på kjøkkenet vårt, og vi er ganske sikker på at han kommer til å ta det opp med oss da. Anonymkode: 8948e...d14
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #37 Skrevet 17. januar 2018 Er det vanlig å slå av nettet når en ikke er hjemme altså? Min er på 24 timer i døgnet selv om jeg ikke er hjemme Anonymkode: 429a6...a46
aanonym Skrevet 17. januar 2018 #38 Skrevet 17. januar 2018 Skjønte ikke dette helt, har dere et eget, separat abonnement som dere betaler for helt privat, eller er er det huseiers internettabonnement (altså, at internett er inkludert i husleia)? Tenker det har betydning for spørsmålet.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #39 Skrevet 17. januar 2018 Akkurat nå, aanonym skrev: Skjønte ikke dette helt, har dere et eget, separat abonnement som dere betaler for helt privat, eller er er det huseiers internettabonnement (altså, at internett er inkludert i husleia)? Tenker det har betydning for spørsmålet. Når vi flyttet måtte vi opprette et eget abonnement for internett, og det betaler vi for helt privat. Han har sitt eget. Men nå har han kuttet sitt nett, og vil heller snylte på vårt slik at han slipper å betale selv. Anonymkode: 8948e...d14
aanonym Skrevet 17. januar 2018 #40 Skrevet 17. januar 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når vi flyttet måtte vi opprette et eget abonnement for internett, og det betaler vi for helt privat. Han har sitt eget. Men nå har han kuttet sitt nett, og vil heller snylte på vårt slik at han slipper å betale selv. Anonymkode: 8948e...d14 Da er jo saken helt grei. Fjern modemet og putt det i postkassa hans. Makan!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #41 Skrevet 17. januar 2018 Bare koble av routeren hans og si at du trodde ikke det var en permanent ordning, men at han skulle sjekke noe. Hadde du visst han mente det permanent ville du bedt om et møte om å endre kontrakten og lagd avtale om hvem som betaler hva. Anonymkode: bc20e...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå