Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Skrevet 16. januar 2018 Mange steder har det snødd mye og det har blitt store hauger med snø det er perfekt å grave snhuler i. Vær så snill å be ungene være forsiktige. Det er mange steder stor fare for at de kan bli levende begravet hvis snøplogen eller traktoren kommer mens de holder på. Hjemme på gårdsplassen er det jo ofte greit, men haugene på skolegården, parkeringsplassen ol kan få et nytt snuplass over seg. Anonymkode: f2b5c...578
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #2 Skrevet 16. januar 2018 En barndomsvenn av meg døde på denne måten. 9 år og ploga ned av en traktor. Mine barn får ikke lov til å grave der det er sjans for at noen kan komme kjørende med noe. Anonymkode: a6e10...615
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Skrevet 16. januar 2018 Er ikke så veldig lenge siden det var ei jente som døra da snøhula kollapset. Anonymkode: c6745...5cd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Husker dette var min mors store skrekk da jeg var liten. Her lager de snøhuler i våre hjemmelagde håndbrøytehauger😊 Anonymkode: 7d808...a95
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 Det er kjempeskummelt! Som brøytesjåfør måtte jeg jage en gjeng som kløv og opp og lekte i brøytehaugen jeg holdt på å lage med min store maskin i dag. Tidligere har jeg måttet stoppe for å snakke med voksne i en barnehage som hadde sendt ungene opp i brøytehaugen mens det ble jobbet på stedet. Huff. Jeg har svært lite lyst til å stenge unger inne i haugen! Anonymkode: c1b94...4bd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #6 Skrevet 16. januar 2018 Mine unger syns jeg alltid var super teit som var så streng ang dette med snuhuler. Når jeg var liten døde en gutt i gata av st snøhula kolapset. Dette var rett utenfor stuedøra deres og foreldrene hørte ikke dødskampen utenfor døren under snøhaugen. Da skjønte jeg også hvorfor mine foreldre og andre foreldre i gata hadde vært så strenge og lært oss hvor, hvordan og hvordan ikke ikke skulle gjøre det. Så mine unger har fått samme opplæring og samme strikse regler. De har fått høre om naboen min som døde og etter det så har de ikke klaget så mye. Jeg er vistnok streng, men samtidig så er jeg ikke det. Jeg er vist en av de strengeste foreldrene ang å dra alene til stranden også, men samtidig syns de egentlig ikke jeg er så streng heller. Det er ikke det at jeg ikke stole på mine unger, men jeg stoler ikke på andre og hva som skjer når unger jager opp hverandre. Anonymkode: f7bb3...9aa
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #7 Skrevet 17. januar 2018 Huff. Da skjedde det nesten, takk og lov for at det gikk bra. https://www.dagbladet.no/nyheter/jente-9-ble-meldt-savnet---funnet-makt-inn-i-snohule/69349473 Anonymkode: d7fc7...e9d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #8 Skrevet 17. januar 2018 Mine leker i snøhuler, men er alltid to i lag. Anonymkode: 803fd...348
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #9 Skrevet 17. januar 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine leker i snøhuler, men er alltid to i lag. Anonymkode: 803fd...348 Ja, hvis de er to som blir innestengt i snøhulen er det jo ikke det minste farlig. Eller? Anonymkode: f0814...6cd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #10 Skrevet 17. januar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Mine leker i snøhuler, men er alltid to i lag. Anonymkode: 803fd...348 Og hva hvis begge blir begravet da? Håper ikke de leker i snøhuler som hi snakker om, i det minste? Anonymkode: 73ab0...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå