Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Jeg og venninne har fått online coaching, dvs nettopp fått matplan og treningsplan. Vi har gjort dette separat, men skal trene sammen osv. Det som jeg stusser på er at vi skal spise like mye kalorier per dag og har nøyaktig samme treningsplan og hun veier det dobbelte av meg. Jeg har ikke peiling, men synes det virker noe rart? I tillegg har jeg en sykdom som begrenser noen typer matvarer, men likevel står disse oppført på plan, men coachen mener jeg bare skal bytte de ut. Jeg mener jo det burde vært gjort på forhånd når jeg betaler noen tusenlapper for dette? De lover jo å tilpasse hver enkelt. Anonymkode: de705...b88
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Da er det jo tydelig at det ikke tilpasses hver enkelt. Da hadde jeg valgt å heve kjøpet med den begrunnelsen. Høres ikke profesjonelt ut. Hvilken utdanning har den som coacher dere, da? (og vet dere at de virkelig har den utdannelsen?) Anonymkode: ed793...9c7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Det er jo lureri, hadde glatt droppet det. For det det er jo tydeligvis ikke tilpasset. Anonymkode: 6e554...b27
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Hadde klaget og bedt om pengene tilbake. Anonymkode: 6e88c...4d4
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 Dette skal vel være individuelt? Hvis ikke kunne jo bare venninna di og du delt utgiftene. Matvarene burde absolutt vært byttet ut på forhånd. Her hadde jeg hevet kjøpet. Anonymkode: 7df6d...1a5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #6 Skrevet 16. januar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og venninne har fått online coaching, dvs nettopp fått matplan og treningsplan. Vi har gjort dette separat, men skal trene sammen osv. Det som jeg stusser på er at vi skal spise like mye kalorier per dag og har nøyaktig samme treningsplan og hun veier det dobbelte av meg. Jeg har ikke peiling, men synes det virker noe rart? I tillegg har jeg en sykdom som begrenser noen typer matvarer, men likevel står disse oppført på plan, men coachen mener jeg bare skal bytte de ut. Jeg mener jo det burde vært gjort på forhånd når jeg betaler noen tusenlapper for dette? De lover jo å tilpasse hver enkelt. Anonymkode: de705...b88 Nekt å betale før du har fått en plan som faktisk ER individuelt tilpasset. Det der høres ut som svindel... Anonymkode: 86da1...53d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 Her er det noen som tjener gode penger på veldig enkelt vis. Hadde helt klart klaget, for dette er ikke en personlig og individuell oppfølging. Hadde definivt klaget og nektet betale, for som allerede sagt i tråden her kunne jo du og venninen din bare spleiset på en plan når alle får like planer. Om de nekter å høre ville jeg faktisk tipset TV2 hjelper deg eller det andre programmet som går, matkontrollen eller noe sånt. De er garantert interessert i en slik sak. At alle som betaler i dyre dommer for individuell oppfølging og personlig tilrettelagt matpla, også får alle en masseprodusert greie. Anonymkode: e90b2...243
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #8 Skrevet 16. januar 2018 Hvordan vet du at de kan det de driver med? Anonymkode: 6e554...b27
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #9 Skrevet 16. januar 2018 Du har blitt lurt, hi Anonymkode: e1868...140
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #10 Skrevet 16. januar 2018 Dette er en av coachene til tingjegliker, hun er utdannet personlig trener. HI Anonymkode: de705...b88
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #11 Skrevet 16. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er en av coachene til tingjegliker, hun er utdannet personlig trener. HI Anonymkode: de705...b88 Har du snakket med de om dette, hva sier de? Anonymkode: 6e554...b27
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #12 Skrevet 16. januar 2018 Nei, tenkte jeg skulle høre her først, siden jeg ikke har peiling. Jeg skal ikke ha gluten, men på planen min står det spelt. Hun andre tåler ikke nøtter, men det står nøtter på planen. Dette er gitt beskjed om. Hun har noen helt få matvarer som er annerledes enn meg, treningsplanen er helt lik. Anonymkode: de705...b88
Gjest Marge Simpson Skrevet 17. januar 2018 #13 Skrevet 17. januar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, tenkte jeg skulle høre her først, siden jeg ikke har peiling. Jeg skal ikke ha gluten, men på planen min står det spelt. Hun andre tåler ikke nøtter, men det står nøtter på planen. Dette er gitt beskjed om. Hun har noen helt få matvarer som er annerledes enn meg, treningsplanen er helt lik. Anonymkode: de705...b88 De få matvarene som er ulike, kan det være at disse har "mye å si", om du skjønner? Har matplan selv og spiser bare litt annerledes på dager jeg trener og treningsfrie dager, men den lille forskjellen har mye å si. Ville krevd ny treningsplan siden du ikke tåler gluten og venninna di ikke tåler nøtter. Det at dere har lik treningsplan ville jeg kanskje ikke stusset så mye over, HVIS dere har samme ønsker/mål for treningen. Dere kan ha den samme treningsplan men den vil aldri bli helt lik, pga ulike utgangspunkt og hvor tungt dere løfter osv😊
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #14 Skrevet 17. januar 2018 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er en av coachene til tingjegliker, hun er utdannet personlig trener. HI Anonymkode: de705...b88 En personlig trener har ikke nok utdannelse innen kosthold. Såvidt jeg vet har de heller ikke lov å behandle personer med diagnoser (slik som de med glutenallergi/cøliaki eller nøtteallergi har). Og denne dama beviser jo bare at hun virkelig ikke har kompetansen hun trenger - eller at hun ikke bryr seg... Krev pengene tilbake. Og om de så mye som mukker - meld fra både til Forbrukerrådet og til media. Slike må lukes ut! Anonymkode: ed793...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå