Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Enda ikke kommet, heller ikke hørt noe de siste timene... Kan jeg gi opp og legge meg? Ny kunde, så ingen erfaring Anonymkode: cb0ef...ed4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Når bestilte du Kassen ? Om du bestilte etter mandag 8 Jan, får du ikke kasse før neste mandag. De gjør bestillingene for uken som kommer, en uke før. Samme gjelder avbestilling Anonymkode: 00d16...921
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når bestilte du Kassen ? Om du bestilte etter mandag 8 Jan, får du ikke kasse før neste mandag. De gjør bestillingene for uken som kommer, en uke før. Samme gjelder avbestilling Anonymkode: 00d16...921 Joda, men de sliter nok med været rundt her. Fikk beskjed 21.00 om at den kom innen en halv time... Kan jo ikke sitte oppe hele natta... Anonymkode: cb0ef...ed4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 Nå fikk jeg beskjed de kommer med den i morgen. Noen som vet hvor den kassa da står i natt? Anonymkode: cb0ef...ed4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joda, men de sliter nok med været rundt her. Fikk beskjed 21.00 om at den kom innen en halv time... Kan jo ikke sitte oppe hele natta... Anonymkode: cb0ef...ed4 Åå, da skjønner jeg. Kjipe greier. Håper du får kassen din. Vi er blitt avhengige av matkasse og er veldig fornøyd Anonymkode: 00d16...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå