Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Trent lenge, men når januar kommer er det kamp om alt. Hver gang jeg er ved et apparat kommer det noen og spør «ferdig snart eller?» Gleder meg til det dabber av med nyttårsforsettene! Anonymkode: c9e6e...265
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Tar meg alltid pause, og trener ute , i januar jeg... Slipper å bli irritert for så å klage om det på nettforum gjør jeg også. Anonymkode: 0ee32...089
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Så veldig enig med deg!!! (men, her inne er det ikke lov til å lufte den slags. Gå ut i naturen i stedet, og Gud forby om du i tillegg kjører bil til treningssenteret. Hilsen majoriteten av DIB-hønsene) Anonymkode: 54e68...497
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tar meg alltid pause, og trener ute , i januar jeg... Slipper å bli irritert for så å klage om det på nettforum gjør jeg også. Anonymkode: 0ee32...089 Blir du irritert av at andre irriterer seg over det? Ville du helst at alle skulle vært som deg? I naturen i stiv kuling/slaps/is/snø/mørke? 🧡 Anonymkode: 54e68...497
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trent lenge, men når januar kommer er det kamp om alt. Hver gang jeg er ved et apparat kommer det noen og spør «ferdig snart eller?» Gleder meg til det dabber av med nyttårsforsettene! Anonymkode: c9e6e...265 Ja dette må være grusont for deg❤️ Anonymkode: 0380c...64b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #6 Skrevet 15. januar 2018 Vi har veddemål om hvem som gir seg først med trening vi. Veldig artig. 😂😂😂 Anonymkode: 37ace...292
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #7 Skrevet 15. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har veddemål om hvem som gir seg først med trening vi. Veldig artig. 😂😂😂 Anonymkode: 37ace...292 Og hvordan i alle dager skal dere kontrollere det, hvis dere ikke har flyttet inn på senteret 😂 Anonymkode: e3cd7...dbd
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #8 Skrevet 15. januar 2018 Er du ikke en gang litt glad for det faktum at du måtte betalt mye mer for treningen din hvis det ikke var for alle disse som binder seg til medlemsskap? Jeg velger å fokusere på at det er flott at mange ønsker å ta tak i helsen sin. Noen av dem fortsetter, noen faller av. Vet det er en kort periode hvor det er fullere, da er det bare å tilpasse seg. Anonymkode: e50c0...d8a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #9 Skrevet 15. januar 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir du irritert av at andre irriterer seg over det? Ville du helst at alle skulle vært som deg? I naturen i stiv kuling/slaps/is/snø/mørke? 🧡 Anonymkode: 54e68...497 Nei...igrun ikke. Hadde alle gjort (ikke vært) som meg, så hadde det blitt fullt i skogen isteden og da er jo litt av poenget borte 😂 Gidder ikke ut i stiv kuling (vi har lite av det her i øst uansett)/slaps/is/snø...men i mørket, etter at ungene har lagt seg, og med hodelykt kan jeg syntes er kos. Utnytter jo muligheten fordi det gir variasjon, samme som om sommeren...trener ikke inne i klamt treningssenter i Juni/juli med mindre det pøsregner. Uten variasjon blir jo treningsåret kjedelig. -Så sånn sett er jeg takknemmelig til de som fyller senteret i en kort periode, og motiverer meg ut 😊 Anonymkode: 0ee32...089
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #10 Skrevet 15. januar 2018 Helt enig....men, de forsvinner snart 😉 Anonymkode: bbf60...675
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #11 Skrevet 15. januar 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har veddemål om hvem som gir seg først med trening vi. Veldig artig. 😂😂😂 Anonymkode: 37ace...292 Ja, er ikke det artig å ha det morsomt på andres bekostning. Er dere 14 år eller? Tenk hvor mye dere måtte betalt hvis ikke alle de folka meldte seg inn i januar Anonymkode: 10466...403
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #12 Skrevet 15. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Trent lenge, men når januar kommer er det kamp om alt. Hver gang jeg er ved et apparat kommer det noen og spør «ferdig snart eller?» Gleder meg til det dabber av med nyttårsforsettene! Anonymkode: c9e6e...265 Så lurer man på hvorfor mange utrente eller overvektige ikke vil trene på treningssenter i starten, det er jo på grunn av de som tror de eier treninssenteret og skuler på nye Anonymkode: 10466...403
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #13 Skrevet 15. januar 2018 De betaler det samme som deg, så hvorfor skulle du være irritert på de? Fordi de ikke har trent like lenge som deg og du føler du har mer rett til å være der? Nautehue! Anonymkode: 4113b...d61
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #14 Skrevet 15. januar 2018 Nautehue? Håper du ikke har barn. Sier ikke at jeg har mer rett, men lov å vise respekt, stille seg i kø, enn å mase om en er ferdig snart. Moren din burde lært deg bedre opp. Anonymkode: c9e6e...265
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #15 Skrevet 15. januar 2018 Ja er det ikke flott, at så mange ønsker å ta vare på kroppen sin, selv om det bare er for en kort tid. Smil og vær blid, så blir de der kanskje lenger. Anonymkode: 2aff0...4a7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #16 Skrevet 15. januar 2018 Leste Jaguar Anonymkode: 4d3d4...3ef
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #17 Skrevet 15. januar 2018 Synes det er veldig hyggelig med nye folk jeg. Trener på et senter med bare boot camp timer og det er alltid plass til flere. Håper de føler seg god tatt imot med smil og et hei 😊 Anonymkode: 4d751...08e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #18 Skrevet 15. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sier ikke at jeg har mer rett, men lov å vise respekt, stille seg i kø, enn å mase om en er ferdig snart. Anonymkode: c9e6e...265 "Hei! Du er sikkert ny her og er sikkert ikke helt kjent med hvordan senteret fungerer. Det blir mye hyggeligere for alle hvis alle tar hensyn. Hvis du stadig spør noen om de er ferdige snart på et apparat, da føles det som et stress for den som bruker apparatet, og det blir negativt. Jeg forstår at du kanskje er utålmodig siden du nå har kommet i gang med treningen - noe som er kjempeflott, det er trivelig å trene her - men hvis det er et spesielt apparat du vil ha, så er det beste å bare stille seg i kø, eller ta et annet apparat i mellomtiden. Håper du vil trives her fremover og at du fortsetter å trene." Er ikke så vanskelig... Er mange som ikke er vant med å trene på senter. Jeg har bodd ganske mange forskjellige steder og har opplevd at ulike sentre kan ha ganske ulike "miljø" og "regler". Når jeg er erfaren på et senter tenker jeg at det koster meg lite å gi litt råd til de som tydelig er nye, da føler de seg mer inkludert - og de slipper å bli uglesett av slike som deg. Anonymkode: e50c0...d8a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #19 Skrevet 15. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nautehue? Håper du ikke har barn. Sier ikke at jeg har mer rett, men lov å vise respekt, stille seg i kø, enn å mase om en er ferdig snart. Moren din burde lært deg bedre opp. Anonymkode: c9e6e...265 Ooooo, den svei gitt 😂😂😂 Anonymkode: 4113b...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå