Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Jeg merker i blant at folk har en tendens til å undervurdere meg. Jeg er generelt åpen, og liker å le av mine feil og tilkortkommenheter. Men jeg er en ganske smart person også, og kan ikke utstå at folk tror jeg er dum, bare fordi jeg er motorisk klossete, distré og svimete. Særlig en kollega belærer meg stadig og er ganske nedlatende. Det provoserer meg veldig, spesielt siden jeg er omtrent 10 år eldre og har tilsvarende lengre arbeidserfaring enn henne. Jeg har også en barndomsvenninne som elsker å more seg på min bekostning. Er det flere som har det slik? Hva gjør dere med det? Anonymkode: 71674...5c7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Jeg driter i det Anonymkode: b784f...65d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Jeg har tonnevis med humor på egen bekostning, men opplever aldri å bli nedvurdert av den grunn. Du må jo bare sette deg i respekt? Anonymkode: a5d8c...8d0
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #4 Skrevet 16. januar 2018 Slutter å omgås med dem. Hun på jobben kan du kanskje ikke unngå, da? Men der ville mitt instinkt være å bli så overdrevent smørblid og takknemlig hver gang hun skulle belære meg, at alle andre ville høre sarkasmene i det. Jeg kan være skikkelig verbalt ond, ofte så det tar lang tid før folk fatter det også. Anonymkode: 74c4e...bc2
Grønn Sommerfugl Skrevet 16. januar 2018 #5 Skrevet 16. januar 2018 Søsteren min er slik mot meg, det skal sies at hun kjenner meg nok ikke så godt sånn egentlig, og jeg tenker at det kanskje er derfor hun er slik mot meg. Irriterende, men jeg håper en dag at hun får seg en aha opplevelse eller noe sånt, hehe 😉😊
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #6 Skrevet 17. januar 2018 Jeg har også en bekjent som er veldig belærende.. utrolig irriterende og gjør at jeg tilbringer minst mulig tid med vedkommende. Det beste er at jeg er høyere utdannet enn henne og har en lederstilling, mens hun har en helt vanlig jobb (vi kjenner hverandre heldigvis bare privat). Tror de sånn er sånn ofte er veldig usikre på seg selv, så bruker de dette som metode for å hevde seg. Hev deg over det! Anonymkode: 7867b...277
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2018 #7 Skrevet 17. januar 2018 Jeg skjønner hva du mener. Jeg holder meg unna slike folk. For meg virker de dumme. Anonymkode: 072e8...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå