Gå til innhold

Barnevaktnett


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bruler noen denne tjenesten og vil dele erfaring? Vi har ganske store barn (3 stk og yngste er 7 år). De ordner mye seg selv og er enkle og greie unger. Trenger barnevakt en kveld i ny og ned da jobbene våre kolliderer.

Hvordan har dere gjort det? Besøk av barnevakten først for å bli kjent regner jeg med er vanlig. Hvor lenge er første besøket og hvor mye betaler dere? Andre erfaringer? 😊

Anonymkode: 199db...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruler noen denne tjenesten og vil dele erfaring? Vi har ganske store barn (3 stk og yngste er 7 år). De ordner mye seg selv og er enkle og greie unger. Trenger barnevakt en kveld i ny og ned da jobbene våre kolliderer.

Hvordan har dere gjort det? Besøk av barnevakten først for å bli kjent regner jeg med er vanlig. Hvor lenge er første besøket og hvor mye betaler dere? Andre erfaringer? 😊

Anonymkode: 199db...484

Jeg er veldig fornøyd :) Å med den siden så er det mye lettere å finne en barnevakt som bor nærmest mulig å var greit for meg som ikke har bil.Sønnen min var bare 4 år når vi ble kjent med vår barnevakt. Første gang kom hun bare på besøk å var her kanskje en time.Jeg likte henne veldig godt å hun var veldig flink med sønnen min,å han synes det var kjempe kjekt å ha hun på besøk.Vi møttes noen ganger til der jeg var til stedet før vi prøvde at jeg var vekke en time for å se hvordan han reagerte da. Jeg var vel med de en time først den dagen før jeg gikk. Det hadde gått kjempe fint å sønnen min ville ikke at hun skulle gå. Neste gang hun kom på besøk så var jeg vekke fra ca 19.30 til 00.30 om natten å det hadde også gått kjempe fint. Han lyser opp så fort hun kommer på besøk å har knapt nok tid til å si hadet til meg engang :)  Han spør ofte om ikke hun kan komme besøk igjen å passe han så det er jo veldig kjekt :) 

Anonymkode: 8281a...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...