Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #1 Skrevet 15. januar 2018 Jeg har alltid vært ensom og ikke særlig mange venner. Per idag, er det absolutt ingen jeg kan kalle venner. Har ett par jenter jeg kan være med, men det skjer som oftest aldri. Vi bare snakker om å finne på noe, men er alle er så opptatt. Har baby som ikke har begynt i barnehage ennå. Vel, baby og baby, ungen er 1 år! Og merket vi kjeder oss ihjel hver dag. Kjedelig å gå tur alene, leke alene osv. Jeg er ikke ute etter venner her sånn sett, bare lurer på om det er flere som er som meg? Som er ensomme og har ingen som viser stor interesse av å være med deg? Anonymkode: fdc11...7f3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #2 Skrevet 15. januar 2018 Nei, jeg har ingen Anonymkode: cfc76...e20
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 Viser du interesse av å være med andre da? Jeg har fått med flere nye venner i voksen alder fordi jeg selv har tatt initiativ til å bli kjent med de. Nå skal det sies at jeg møtte alle sammen gjennom barnehagen da, så prøv å ta litt initiativ til å bli kjent med folk når barnet ditt begynner i bhg i allefall. Inviter hjem så med så barna kan leke og dere mammaene kan skravle👍 Anonymkode: f9299...a5f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 Jeg har noen få, gode venner. Den venninna jeg har mest med å gjøre traff jeg for under 2 år siden. Vi var i samme termingruppe på facebook, organiserte barselgruppe med noen flere jenter og har blitt veldig gode venner. Hvis du er ensom og ønsker venner, så kast deg ut i det. Arranger treff med "likesinnede", f.eks småbarnsmødre etc. Meld deg inn i småbarnsgrupper på face og spør om folk vil treffes. Det er mange i din båt:) Anonymkode: fbff3...99a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 Hvor bor du da? Hva med å melde deg inn i noen Facebook-grupper. De jeg er medlem av har stadig treff. Har selv en snart 1 åring som jeg er hjemme med 😊 Anonymkode: 65092...655
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #6 Skrevet 15. januar 2018 Ja! Min gutt er 6 år da,men litt kjedelig å aldri å ha noen å være med etter han er lagt seg,eller at vi alltid må finne på ting alene i helgene. Ikke har jeg noe kjæreste heller. Anonymkode: 9364c...602
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #7 Skrevet 15. januar 2018 Jwg har ikke overskudd til venner. Har barn og jobb og fri hver 7 helg fra barna og da er det egenpleie og stillhet som gjelder. Men jeg har venner. De spør stadig om jeg vil være med på ting, men jeg er som regel for sliten til det. Anonymkode: 7398a...2e4
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #8 Skrevet 15. januar 2018 Jeg har spurt ett par damer som jeg vet har unger, men det passer aldri osv. Så neste gang ser jeg dem gå tur sammen eller andre ting, så da forstod jeg det slik at jeg var uønsket i deres selskap. Så jeg vil ikke mase på folk, virke desperat eller trenge meg på. Det er trist, men ingen spør meg om å finne på noe. Jeg har spurt flere. Føler at jeg er ikke så godt likt, dette får meg til å føle meg som en taper. Og selvfølelsen er dårlig. Anonymkode: fdc11...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå