GĂ„ til innhold

Hvordan masserer dere klitten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter litt nye ting eller inspirasjon đŸ€— jeg bruker somregel 2 fingre og bare masserer rundt

Anonymkode: 39b9f...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med hurtigmikser.

Har du virkelig ingenting annet Ă„ nappe lĂžken til enn dette?

Skrevet

Åh.. Klitten er sĂ„ idiotisk begrep. Minner meg om feriene mine pĂ„ Skallerup Klit og mine lokale venner omtalte det som "ude pĂ„ klitten". 

Anonymkode: e033c...ad8

Skrevet
28 minutter siden, sug lut skrev:

Med hurtigmikser.

Har du virkelig ingenting annet Ă„ nappe lĂžken til enn dette?

Eneste lÞken jeg napper er samboer sin av og til. Hvorfor kan ikke en kvinne lure pÄ dette? 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eneste lÞken jeg napper er samboer sin av og til. Hvorfor kan ikke en kvinne lure pÄ dette? 

Har du ikke hatt seksualundervisning pÄ skolen? 

Skrevet

KjĂŠre deg, prĂžv deg frem! Du mener ikke at vi skal sitte her og beskrive i detalj noe som er helt individuelt for hver kvinne?

SeriÞst altsÄ. 

Anonymkode: b25af...c16

Skrevet

Liggende pÄ magen, ikke med fingrene men hele hÄnda samlet. MÄ ha minimum truse pÄ, ellers vondt! 

Under sex med mannen syns jeg klitorisstimulering bare er i veien đŸ˜¶ For mye trĂžkk pĂ„ et lite sted, mer vondt enn godt. Jeg fĂ„r organse av penetrering, men ikke av klitorisdtimuli. 

Anonymkode: 79bf2...dc7

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liggende pÄ magen, ikke med fingrene men hele hÄnda samlet. MÄ ha minimum truse pÄ, ellers vondt! 

Under sex med mannen syns jeg klitorisstimulering bare er i veien đŸ˜¶ For mye trĂžkk pĂ„ et lite sted, mer vondt enn godt. Jeg fĂ„r organse av penetrering, men ikke av klitorisdtimuli. 

Anonymkode: 79bf2...dc7

Takk for ett bra  svar👏😄

Hi

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...