Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 'Kroppspress'? Er så lei av at mediene skriver om to typer overvektige; tynne kvinner med store pupper/lår/rumpe eller ekstremt helsefarlig overvektige kvinner. Førstnevnte ser alltid like ut. Men når avisene ber folk om å 'endre fokus' skulle jeg ønske det var 'normalt' overvektige kvinner som ba oss senke skuldrene, ikke ei dundre på hundre eller en tynn dame med former. Å være sykelig overvektig er ikke sunt og bør ikke fremmes på noen måte, og den andre delen 'plus size' er bare heldige med kroppen. jeg er glad 'Siri'på er lykkelig burleskdanser med sine 150kg, men det handler overhodet ikke om å ha et sunt forhold til seg selv. Anonymkode: 50759...eec
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Verste jeg vet er de som sier de er født med former og kaller sine overvektige former for naturlige. Da tenker jeg ikke på oss som er sykelig overvektige, er ikke normalt og ha gigantiske hofter og det som er. Man er faktisk overvektig da, men fettet legger seg da på disse partiene først. Man legger på seg ulikt. Men i mitt hode så er alt uten om en normal vekt, det er overvekt og ikke former. hilsen en dundre på 120 kilo som er fullstendig klar over overvekten sin og får hjelp til å snu dette. Anonymkode: 2af40...dde
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 Så jeg får ikke lov til å like kroppen min fordi jeg er feit? Skal jeg skjemmes til den dagen jeg er tynn som en fjøl? Jeg har ingen interesse av å være syltynn, kun å ned til en vekt helsa setter pris på. Men jeg må skjemmes underveis da fordi du mener det? Anonymkode: 9aeb5...a9d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Verste jeg vet er de som sier de er født med former og kaller sine overvektige former for naturlige. Da tenker jeg ikke på oss som er sykelig overvektige, er ikke normalt og ha gigantiske hofter og det som er. Man er faktisk overvektig da, men fettet legger seg da på disse partiene først. Man legger på seg ulikt. Men i mitt hode så er alt uten om en normal vekt, det er overvekt og ikke former. hilsen en dundre på 120 kilo som er fullstendig klar over overvekten sin og får hjelp til å snu dette. Anonymkode: 2af40...dde Ja, men du går neppe ut i media og ber folk 'akseptere seg selv som de er' til deg under: ingen sa du skal skjemmes. Men du trenger ikke promotere overvekten din Anonymkode: 50759...eec
skjotta Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Verste jeg vet er de som sier de er født med former og kaller sine overvektige former for naturlige. Da tenker jeg ikke på oss som er sykelig overvektige, er ikke normalt og ha gigantiske hofter og det som er. Man er faktisk overvektig da, men fettet legger seg da på disse partiene først. Man legger på seg ulikt. Men i mitt hode så er alt uten om en normal vekt, det er overvekt og ikke former. hilsen en dundre på 120 kilo som er fullstendig klar over overvekten sin og får hjelp til å snu dette. Anonymkode: 2af40...dde Verste jeg vet er når noen tror de kan vite med 100% sikkerhet hvordan alle verdens kvinner er formet. Jeg har timeglassfigur. Samme hvor mye jeg slanker meg så kryper ikke hverken hoftebein eller skulderbein . Om jeg veier under 70 kilo ser jeg ut som et sultoffer med hofte, skuldre og ribbein stikkende ut. Trives best med kroppen min mellom 75 og 80 kilo selv om det er "overvektig " på skalaen. Jeg lever en sunn livsstil med en aktiv jobb og en hobby som tar meg ut i fysisk krevende oppgaver hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #6 Skrevet 14. januar 2018 55 minutter siden, skjotta skrev: Verste jeg vet er når noen tror de kan vite med 100% sikkerhet hvordan alle verdens kvinner er formet. Jeg har timeglassfigur. Samme hvor mye jeg slanker meg så kryper ikke hverken hoftebein eller skulderbein . Om jeg veier under 70 kilo ser jeg ut som et sultoffer med hofte, skuldre og ribbein stikkende ut. Trives best med kroppen min mellom 75 og 80 kilo selv om det er "overvektig " på skalaen. Jeg lever en sunn livsstil med en aktiv jobb og en hobby som tar meg ut i fysisk krevende oppgaver hver eneste dag. Mulig jeg skyter fra hofta siden jeg startet innlegget, men jeg skulle ønske man ikke ble 'sure' på hverandre for sånt. Men tror du skjønner hva jeg mener. Du har timeglass, det har 96% av alle 'plus size'modeller også(og de er i mine øyne ikke tykke). Dette er irriterende for media får det til å fremstå slik: syltynn former - Iskra(feks) bælfeit og sunn. Finnes ganske mange folk i mellom dette Anonymkode: 50759...eec
skjotta Skrevet 14. januar 2018 #7 Skrevet 14. januar 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig jeg skyter fra hofta siden jeg startet innlegget, men jeg skulle ønske man ikke ble 'sure' på hverandre for sånt. Men tror du skjønner hva jeg mener. Du har timeglass, det har 96% av alle 'plus size'modeller også(og de er i mine øyne ikke tykke). Dette er irriterende for media får det til å fremstå slik: syltynn former - Iskra(feks) bælfeit og sunn. Finnes ganske mange folk i mellom dette Anonymkode: 50759...eec Jeg er enig med deg. Jeg svarte til en anonym som mente at alle former er overvekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå