Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #1 Skrevet 14. januar 2018 Hva var det beste med ditt bryllup ? Hva kunne vært bedre? Med eller uten barn? Valgte du å ha barne og ungdomsvenner du ikke har så god kontakt med lengre? Anonymkode: 5a77b...07a
Optatium Skrevet 14. januar 2018 #2 Skrevet 14. januar 2018 Det beste er at vi turte å gifte oss humanetisk til tross for store protester. Vi fikk en vakker seremoni! Vi hadde uten barn og det er jeg glad for. Det var få vennepar tilstede, ci prioriterte familie. Det er jeg også glad for, for vennskap endrer seg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #3 Skrevet 14. januar 2018 Giftet oss stille på tinghuset med hver vår forlover. Spiste en bedre midddag på en restaurant om kvelden. Jeg ønsket å gifte meg, men hater virkelig bryllup, så det beste var å gjøre det så lite og så stille som vi gjorde det. I ettertid kunne jeg heller hatt tilfeldige vitner og bare kost meg hjemme sammen med mannen med kinesisk take away og en god film. Vi giftet oss av praktiske årsaker da vi kjøpte hus, før vi fikk barn sammen. Var nesten enklere å gjøre det, enn å skrive samboerkontrakt. Utover det er nok jeg en person som like gjerne hadde vært samboer, hvis ikke familien min hadde vært så griske og forskrudde. Gift eller ikke gift sier ingenting om mitt forhold til mannen min. Anonymkode: 4ad0a...d65
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 Alt var det beste! Kun mannen min og jeg som dro til en storby i utlandet og giftet oss på rådhuset. En nydelig dag. Ingen som forstyrret oss i idyllen vår. Anonymkode: 9f56b...4a0
Tøystykke Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 Det beste var vel at vi ble gift. Men tok det på rådhuset. Angrer. Ville heller hatt det i kirken.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #6 Skrevet 14. januar 2018 Vi reiste på ferie bare vi to og kom hjem som gift, ingen visste noe Helt perfekt To ukers herlig bryllupsreise i samme slengen. Vi hadde bestilt tid på ambassaden og de stilte med vitner. Aldri angret på at vi gjorde det sånn Anonymkode: 25b7b...3d3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #7 Skrevet 14. januar 2018 Vi hadde det i kirken på brudens hjemsted. Hest og karjol til fest på samfunnshuset med familie, gamle og nye venner. Helt fantastisk og ganske low key. Barna var med til middagen var ferdig, men ikke på festen. Anonymkode: ce038...898
Twintipp Skrevet 14. januar 2018 #8 Skrevet 14. januar 2018 Vi giftet oss utendørs i en skog vi hadde dekorert blant nostalgiske små murhus i Provence i Frankrike. Hadde med nærmeste familie og forlovere. Fire av de unger fra 9 til 13 år. Hadde bryllupsplanleggere som ordnet alt, egen kokk og servitører som kom til eiendommen. Ville ikke gjort noe annerledes.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #9 Skrevet 14. januar 2018 Dro til utlandet, kun forloverne som var med. Veldig fornøyd med den løsningen. Anonymkode: 2cbdf...3dd
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #10 Skrevet 14. januar 2018 Det beste med bryllupet var at alle var der og maten var god. Angrer litt på at vi ikke leide inn folk, men gjorde alt selv. Anonymkode: bf8f0...c71
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #11 Skrevet 14. januar 2018 At vi hadde med barna og alle tante/ onkel unger i tillegg til bare de nærmeste og forlovere 😊 Anonymkode: 3438c...d6a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #12 Skrevet 14. januar 2018 Vi hadde et perfekt bryllup, akkurat slik vi ville ha det❤Kun familie, vielsen på "vår" plass, som var svært uortodoks🤗Med barn, ingen alkohol, lett stemning og en deilig dag❤ Anonymkode: 86414...998
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #13 Skrevet 15. januar 2018 TIng jeg angrer på i mitt bryllup: - Det regnet når vi kom ut av kirken. Jeg var redd for at kjolen skulle bli våt så holdt den opp fra bakken. På alle bildene utenfor kirken holder jeg kjolen i en krøll under armen. Har ingen fine bilder av oss foran kirken av den grunn. - Bestilte dj. Det var en tabbe. Skulle hatt ordentlig band som spilte. Dj-en spilte bare elendig discomusikk som det ikke gikk an å danse til. Han ødela hele festen. - Hadde litt for mange gjester. Hadde ønsket at bryllupet skulle vært mer intimt, men det var vanskelig å velge bort noen. Anonymkode: 2667c...e1d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #14 Skrevet 15. januar 2018 Bryllupet vårt ble akkurat slik vi ønsket det. Vi er kristne og giftet oss før vi flyttet sammen. Med andre ord - bryllupet var en veldig stor og høytidelig begivenhet for oss. Vi hadde rundt 70-80 gjester, halvparten var familie. Vi satte en grense på konfirmantalder på familie. Vi inviterte venner vi hadde god kontakt med på det tidspunktet, og spesielt venner som vi tenkte at disse kom vi til å ha kontakt med mange år fremover. Anonymkode: 18624...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå