Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Er så lei fyren, pottesur hele tiden, har prøvd å snakke med han ørten ganger. Vi har vært sammen i 7 år og han har forandret seg. Sex har vi ikke hatt siden i sommer. Vi har en sønn på 4 år. Samboer eier leiligheten så jeg må flytte. Det første som må gjøres er så klart å ta det opp med han. Men etterpå? Hadde jeg hatt mine foreldre i nærheten så hadde jeg bare flyttet inn til de midlertidig men de bor 5 timer unna med bil. Jeg må skaffe meg en leilighet og må leie, melde flytting osv. Ting skal fordeles men det går greit pga avtalen vår. Men ellers? Jeg må jo bo med fyren etter bruddet, får ikke leilighet på dagen. Kjenner jeg han rett så blir han ikke enklere å bo sammen med ved et brudd. Er det familivernkontoret som gjør mekling ang samvær for barnet? Hvordan gå frem? Bare ringe de? Annet jeg bør tenke på? Jeg har flyttet før så det kan jeg, men jeg har aldri flyttet fra en partner da dette er min første samboer, og i tillegg har vi et barn. Anonymkode: a9ad4...9c6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Det er bare å ringe familievernkontoret ja. Dere skulle ikke prøve en time med parterapi da, ikke nødvendig å gå rett på mekling vel? Anonymkode: d31f6...ab5
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er bare å ringe familievernkontoret ja. Dere skulle ikke prøve en time med parterapi da, ikke nødvendig å gå rett på mekling vel? Anonymkode: d31f6...ab5 jeg har zero følelser for han, trur ikke at det vil hjelpe. Han har vært null støtte for meg de siste 3 årene hvor jeg har slitt mye med div. Anonymkode: a9ad4...9c6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: jeg har zero følelser for han, trur ikke at det vil hjelpe. Han har vært null støtte for meg de siste 3 årene hvor jeg har slitt mye med div. Anonymkode: a9ad4...9c6 Bestill mekling, og let etter leilighet fra og med NÅ. Anonymkode: aa540...51b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #5 Skrevet 13. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bestill mekling, og let etter leilighet fra og med NÅ. Anonymkode: aa540...51b Jeg må ta det opp med samboer på en ordentlig måte syns jeg, og han legger seg hver kveld når guttungen legger seg. I morgen skal vi i bursdag til svigers så jeg prøver å ta det opp med han neste helg. Anonymkode: a9ad4...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå