Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Mannen og jeg er glad i isbading. Dette er noe vi har drevet med i årevis, og det er jo veldig sunt for kropp og sjel, så det har blitt en god vinterhobby. Vi pleier å isbade 2 ganger i uken, gjennom vinteren, og er så heldige å ha en innsjø ved huset hvor vi bor, så vi har det lett tilgjengelig. Vi har naturligvis badstu, så vi får varmet godt opp både før og etter badingen. Vi tenkte å ta 2-åringen med neste uke, da hun naturligvis er nysgjerrig på det. Hun vil selvfølgelig være med i badstuen både før og etter, og vi er med henne hele tiden. Hun er godt vant til vann, og elsker alt som har med vann å gjøre! Hun kan sprelle rundt i svømmehallen i timesvis uten å gå lei ;-) Er det noen som har erfaringer? Jeg kan ikke finne noe på nettet som taler imot. Det er tvert i mot kjent for å være veldig sunt for mennesker i alle aldre :-) Og det handler jo egentlig bare om tilvenning, så jeg tenker at vi like godt kan starte nå. Jeg startet da jeg var 5 år, og elsket det! Jeg vet det er ganske annerledes, men er er egentlig så mye å heve øyebrynene for? Kødda. Vil bare sjekke om dibdamer leser innlegg ferdig før de kommenterer. Anonymkode: 1deee...bc7
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Bra du kødder. Anonymkode: 21783...1a7
amandine Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 Godt du bare tuller, jeg har sagt til mine at de ikke får begynne før jeg vet de er ordentlig svømmedyktige og sterke nok fysisk til at de er garantert selvdrevne. Jeg bader med mine, men de har alle vært ca 9 første gang. Har nå en sønn 15 som alltid er med og en på 10 som er med innimellom. Midterste unge fryser bare ved tanken og vil ikke. Det er greit det også, hun likner på sin far, den pysa!
jooooooda Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 Jeg som var på vei til å poppe popkorn og allting, også var det bare kødd. Nesten litt skuffa her...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #6 Skrevet 14. januar 2018 Haha, nå ble jeg glad. Er så mange skrullinger der ute, så det var kjekt å se at dette iallefall var kødd. Anonymkode: b8abd...b81
februarprins2013 Skrevet 14. januar 2018 #7 Skrevet 14. januar 2018 godt du kødder ble nesten redd for den lille
TinaK 1990 Skrevet 14. januar 2018 #8 Skrevet 14. januar 2018 Bra du tuller. Kjente jeg ble provosert før jeg leste siste to linjer😂
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #9 Skrevet 14. januar 2018 Ser ikke problemet jeg da. Men så er jeg fra nord-norge og der er det på grensa til å være isbading midt på sommeren. Er vel ikke farlig for en 2 åring å springe ut i kaldt vann noen sekunder Anonymkode: 7bfaf...19c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #10 Skrevet 14. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ser ikke problemet jeg da. Men så er jeg fra nord-norge og der er det på grensa til å være isbading midt på sommeren. Er vel ikke farlig for en 2 åring å springe ut i kaldt vann noen sekunder Anonymkode: 7bfaf...19c Jeg reagerte egentlig heller ikke på det. Og jeg er ikke fra Nord-Norge Anonymkode: 2ef44...da2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #11 Skrevet 14. januar 2018 Det klart viktigste her er jo selvsagt at barnet har utviklet sterke nok kjever til å kunne bite seg fast i isen, om nødvendig. Anonymkode: d9fbe...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå