Gå til innhold

Greit at de sover sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men ville du tatt sjansen på det?

Anonymkode: dac43...f93

I utgangspunktet så tenker jeg at det ikke bør være noe problem ja

Anonymkode: 56321...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, er den ene bare 2 år. Jeg må si jeg undrer meg over deg og, som er villig til å passe 2 fremmede barn i et fremmed hjem

Bedre at jeg passer barna enn at en 16 åring som driter i ungene og kanskje er stygg med de passer ungene.

Anonymkode: f0aae...c15

Skrevet

Vet du hva HI? 

Den moren som har overlatt to små barn til en total fremmed, og vært vekke hele natten, henne hadde jeg meldt til bv. Og du burde fortelle mora at 2-åringen ikke burde overlates til fremmede hele natten flere ganger. Fortell henne hvor redd han var! Kanskje hun får dårlig samvittighet.

Anonymkode: 3d0ee...952

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva HI? 

Den moren som har overlatt to små barn til en total fremmed, og vært vekke hele natten, henne hadde jeg meldt til bv. Og du burde fortelle mora at 2-åringen ikke burde overlates til fremmede hele natten flere ganger. Fortell henne hvor redd han var! Kanskje hun får dårlig samvittighet.

Enig med deg

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva HI? 

Vi vet jo ikke hva mor skulle. Noen ganger må man gjøre ting som ikke er idielt.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi vet jo ikke hva mor skulle. Noen ganger må man gjøre ting som ikke er idielt.

Hun skulle ut med en vennine å skulle derfor ha barna til 13.00 idag.

Skrevet

Hun er sikkert her på dette forumet så da får hun jo med seg hva andre tenker om henne😳😬 

Og ja.... jeg er helt enig i at dette virker som en veldig uansvarlig mor. 6 åringen er jo en ting, men 2 år og alene med en barnevakt han/hun ikke har møtt før?!?!

Anonymkode: c7bb8...6cb

Skrevet

5 åringen storkoste seg med å leke med gutten min å hun som natten gjennom uten å våkne. Men var verre med 2 åringen som skriker etter mammaen sin ja

Skrevet

å nå spør hun hvor mye jeg vil ha for å passe de en hel helg :o Hun sier hun er utslitt ettersom hun er alenemamma å ikke har familie her,syns ikke likevel det er god nok grunn til å ikke ha noe tilvenning først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...