Gå til innhold

Dere som har en eks som dere har bodd sammen med,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var grunnen til at forholdet ble slutt?

og dersom det var du som gjorde det slutt, har du angret i ettertid?

Anonymkode: 97554...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk jobb et annet sted og jeg flyttet etter, flyttet hjem igjen etter 2 mnd da stedet vi flyttet til var alt for lite for meg, og jobbene våre gjorde til at vi ikke så hverandre så ofte. Da jeg flyttet hjem igjen, kjente jeg på at jeg hadde det godt alene og savnet ikke han. Hver gang han kom hjem ble jeg irritert og fant ut at jeg ikke hadde de følelsene jeg burde ha for å være sammen med han. Har ikke angret i ettertid. Kjente meg ganske ferdig. Var venner nesten et år etterpå med litt kontakt. Ingen kontakt nå  7 år etter.

Anonymkode: cd617...9da

Skrevet

Han var utro og løy for meg om alt mulig.

Jeg sa stopp. 

I tiden etter kom det stadig frem flere tilfelle av utroskap og løyner. 

Jeg har aldri angret ett sekund!

Anonymkode: f829d...719

Skrevet

Har en x som jeg har bodd sammen med. Forholdet var ikke liv laga fra begynnelsen av, det var ikke følelser fra min side, men han fikk meg til å tro at følelsene ville komme. Bodde sammen i 6 mnd. Det var jo veldig praktisk å være 2, han kjente gutten min, og fungerte i praksis som pappa for han. Han flyttet også til meg for at vi skulle prøve å få et forhold til å fungere, han kom "langveisfra".
Etter 6 mnd sa jeg til han at dette fungerer ikke, følelsene vil ikke komme nå når de ikke er der, var glad i han, og vi samarbeidet veldig bra.
Han bestilte billett og reiste. Jeg har aldri angret, selv om det selvfølgelig ble en overgang å bli alene. Har han på fb nå, men har ikke kontakt med han utover at han er en bekjent.
Gutten min var så liten da, at han ikke har noen minner fra denne tiden, han var 12-18 mnd.

Anonymkode: 6bfc7...ac7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...