Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Jeg hater mannen min!!!!! Anonymkode: 1a1e9...076
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 takk for informasjonen Anonymkode: dc1f5...593
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 Hvis du virkelig hater mannen din, må du skille deg. Hat er sterkt og farlig. Det kan ødelegge deg og de rundt. Hvis du pleier å bruke uttrykket «hate» i tide og utide som en fjortiss i opprør, får du derimot skjerpe deg. Anonymkode: d7867...096
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 Om du hater mannen din, da er det på tide at du tar ansvar for ditt eget liv, HI, og gjøre noe for å skape ditt eget liv. Ditt hat skader deg og det skader barna dine (om dere har barn) å leve med foreldre som har slike destruktive følelser for hverandre - for uansett hvor mye du/dere prøver å skjule slike følelser så kan de godt merkes, og det er også destruktivt for ungene dine! Hvorfor hater du mannen din? Hva gjør du for å endre livet ditt? Anonymkode: d2cfb...7ca
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #5 Skrevet 13. januar 2018 Dette er et veldig sterkt uttrykk, og bør ikke slenges ut i tide og utide, samme med elsker, selv om det selvfølgelig blir veldig annerledes å si. Det samme tenker jeg om å si til noen at de er en idiot, en dumming, en teiting og lignende. Man kan gjerne si at dette var dumt å si, jeg synes det var dumt å gjøre sånn, det var en idiotisk ting å gjøre og lignende. Det har vi snakket om hjemme hos oss, dette gjaldt da i utgangspunktet ikke barna, men mannen. Men det hadde nok noe med at han ikke hadde lært dette hjemme, og reflektert over dette sammen med oppegående foreldre. Om du virkelig hater mannen din, så må du komme deg videre. Du kan definere hvorfor du føler dette hatet mot han, og du bør komme deg unna før dette ødelegger dersom dere har barn i forholdet. Barn får med seg slike holdninger hos foreldre uansett hvor godt man tror man klarer å skjule det. Anonymkode: 47799...ce1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #6 Skrevet 13. januar 2018 Har han blitt allergisk mot hund? Anonymkode: e74bb...ab4
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #7 Skrevet 13. januar 2018 ❤️ Håper du finner ut av det. Sender en klem Anonymkode: 97812...248
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2018 #9 Skrevet 16. januar 2018 Hvordan går det ? Anonymkode: 97812...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå