Gå til innhold

Letrozol erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. På torsdag sist uke fikk jeg noen voldsome stikk på siden ( venstre ) varte i 1-1/2 dag. Etter dette kom el slim ( søndag ) har siden mandag hatt magesmerter - vært til legen, og hun trykket og tok meg i magen, jeg sa au der det va vondt og hun sier" det er i livmoren du har vondt" dette kan være positivt. Noe mer forklaring fikk jeg ikke. Også at jeg kan få mensen tidligere pga jeg har gått på letrozol tabelletter ( avsluttet tabellettene for 1,5 uke siden. Noen som har noe erfaring ang dette med smerter midt i magen? ( livmor) kjennes ut som mensen smerter, er begynt så småt bak i ryggen også. Aldri hatt det slik før.  

Mensensmertene har vart i 4-5 dager men idag er smertene så å si borte, eneste jeg merker er litt slim nedentil ( beklager detaljer):-p men det ligner på el slim, men er ikke strekkbart og bare tynt, vannaktig, ( glatt når jeg tørker meg ) :-p har hatt dette i noen dager. 

Har jeg hatt eggløsning ? Mensen pleier å komme 16 dager etter el slim ( men har brukt letrozol denne perioden ) vil syklus bli annerledes pga det? Noen som har noe erfaringer? Hvor mange dpo er jeg nå ? 🤔

Noen som har erfaring med letrozol ? Gode/dårlige? 

Anonymkode: 0fb54...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk først på primolut som skulle gi meg blødning. Også skulle jeg starte på letrozol dag 5 i blødningsperiode til og med dag 9. Jeg kjøpte meg eggløsningstester i går, og når jeg testet i går ettermiddag fikk jeg positiv test på EL. Jeg har så smått begynt å få litt stikninger på venstre side av magen. Men det er vel normalt tenker jeg. Vi er aktive prøverer, så håper spiren vil sitte ganske snart :) 

Anonymkode: ede7b...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode erfaringer med Letrozol. Fikk eggløsning dag 14 og 15 mot vanlig 17-19. Fikk lang blødning av det.

Eneste litt kjipe var at de skrev ut pakke på 100 tabletter. Så nå har jeg vel 80 igjen?

Anonymkode: 8ac51...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gode erfaringer med Letrozol. Fikk eggløsning dag 14 og 15 mot vanlig 17-19. Fikk lang blødning av det.

Eneste litt kjipe var at de skrev ut pakke på 100 tabletter. Så nå har jeg vel 80 igjen?

Anonymkode: 8ac51...12f

Har du selv blitt gravid? 

Anonymkode: ede7b...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Har du selv blitt gravid? 

Anonymkode: ede7b...ba0

Mm :)

Anonymkode: 8ac51...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stod på Letrozol i forkant av et fryseforsøk. Fikk EL som planlagt, satte inn fryseegget, og ble gravid. 

God erfaring her, altså 😉

Anonymkode: 2a3b3...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mm :)

Anonymkode: 8ac51...12f

Gratulerer! Krysser fingrene ☺️

Anonymkode: ede7b...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg stod på Letrozol i forkant av et fryseforsøk. Fikk EL som planlagt, satte inn fryseegget, og ble gravid. 

God erfaring her, altså 😉

Anonymkode: 2a3b3...aee

Så godt å høre! :D

Anonymkode: ede7b...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg stod på Letrozol i forkant av et fryseforsøk. Fikk EL som planlagt, satte inn fryseegget, og ble gravid. 

God erfaring her, altså 😉

Anonymkode: 2a3b3...aee

Merket du noe symptomer etter eggløsning ? Jeg har hatt veldig "mensensmerter" men er borte nå, litt Stikkinger i brystene til tider. Men er ca 8 dager til ikm. Har hvit utflod, men også gjennomsiktig ( føles vått der nede når jeg tørker meg ) 🙈 Første gang jeg har brukt letrozol. 

Anonymkode: 0fb54...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Er en stund siden, men er det noen som har erfaringer de vil dele?
Jeg prøver min første runde med letrozol nå, venter IKM om noen dager. Har hatt ganske vondt i korsryggen de siste dagene.

Anonymkode: 75138...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...