Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Vi har en knøttliten bod og et garderoberom som også er kronisk stappet. Sorterer jevnlig og har ikke noe unødvendig lagret, men en familie på 4 genererer rett og slett så mye. Det er også hageputer etc som må lagres tørt. Men vi har en råkjeller under huset som ikke egner seg til annet enn ved slik den er nå. Mannen har i alle år hatt planer om å bygge et rom der nede, montere lufttørker og strøm slik at vi kan ha det som bod. Men det har ikke blitt prioritert. Men i går rant det litt over, og jeg føler stress med å ha det rotete. Når jeg må ta ut 8 kasser og dyneposer fra boden for å få tak i en kleskasse i neste str til yngste, da blir jeg litt matt. En del av julepynten kom ikke frem heller ,siden den lå innerst. Har derfor kontaktet en snekker som kommer neste uke og ser på kjelleren. Da skal han lage en bod der nede, tørr og fin med MASSE hyller hvor plastkasser kan stå på rekk eg rad. Fy søren så bra det blir. Det koster jo mer enn å gjøre det selv, men når tid er en faktor så betaler jeg meg gjerne ut av det. Bare synd jeg ikke har tenkt på det før :-) Jeg blir kokko av å ikke har orden. Flere med utfordring knyttet til oppbevaring og bodplass? Anonymkode: e7c8f...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå