Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Har grusomt vondt i ryggen i dag, så har kastet innpå smertestillende og sitter/ligger med varmepute... Gutta spiller playstation på 2. timen, og det tror jeg de skal få lov til en god stund til så lenge de ikke blir uvenner.... Shoot me! 😱 Anonymkode: 4350f...8a3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Ok. Takk for at du informerer Anonymkode: 8baac...c50
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 ...i går så min på nettflix 4t i strekk på formiddagen, og gikk i pysj til kl 13.00, fordi jeg måtte få lillebroren til å sove etter en våken natt 😏 Det går fint (innimellom). Anonymkode: 82cc4...8cf
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 Sånn er det av og til. Vi er vanligvis aktive og kommer oss ut og gjør noe hyggelig eller er i aktivitet hver helg, men av og til blir det ikke slik fordi noen er sliten eller ikke i form. Og det er helt ok. Noen dager må være sånn også, alt kan ikke være perfekt bestandig. God bedring med ryggen. Anonymkode: 4e99e...17c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #5 Skrevet 13. januar 2018 Øy, senk skuldrene da! Ungene koser seg. God bedring med ryggen :-) Anonymkode: ed79a...cca
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #6 Skrevet 13. januar 2018 Oi, hva er det med dagens foreldre og forventninger til foreldrerollen?? Hvis barna dine er store bok til å spille PlayStation, så er de vel også store nok til å underholde seg selv noen timer? Det er vel ikke noe å tenke på engang. Jeg tror barn har godt av å finne på ting og ordne seg selv også, ikke bare bli aktivert av foreldre. God bedring! Anonymkode: bbdc6...0f3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #7 Skrevet 13. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har grusomt vondt i ryggen i dag, så har kastet innpå smertestillende og sitter/ligger med varmepute... Gutta spiller playstation på 2. timen, og det tror jeg de skal få lov til en god stund til så lenge de ikke blir uvenner.... Shoot me! 😱 Anonymkode: 4350f...8a3 Hvor gamle er de da? Anonymkode: 43768...8b8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #8 Skrevet 13. januar 2018 Meg da: etter å ha lovet eldstemann tur på slalomski,kjøpt meg nytt utstyr og pakket alt klart i går kveld ;så fikk jeg spysyken i natt. Ingen tur i bakken og ingen venner kan komme inn. Anonymkode: ee3ac...d8e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #9 Skrevet 13. januar 2018 Her ser jeg mange år med dårlig samvittighet og et helt liv levd med en følelse av å aldri strekke til, aldri gjøre ting godt nok. En forferdelig higen etter å alltid være perfekt, gjøre rett etc. Lykke til i ferden mot å treffe veggen. Anonymkode: a660d...8d3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #10 Skrevet 13. januar 2018 Unnskyld meg, men jeg blir bare irritert av å lese innlegget ditt. Du vet at folk vil svare at det er helt greit. Hva er vitsen ? Anonymkode: dfce1...005
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #11 Skrevet 13. januar 2018 Da er jeg årets mamma hvert år i all fremtid. Jeg er alene med en gutt på tre og de helgene vi ikke må gjøre noe gjør vi ingenting! Sånn som idag. Jeg har sovet og sett på film, han har lekt med lego og sett på blaze, også har vi kosa masse. Vi har spist brødskiver og fjordlandsgrøt og snart skal vi ha pizza til kvelds. Pysjen kom vi oss først ut av nå kl.17.30 fordi vi dusja. Har ikke planer om å gjøre så veldig mye annerledes i morgen. Anonymkode: 7b878...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå