Gå til innhold

Er det fysisk mulig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fysisk mulig å spise sunt og være i aktivitet/ trene, og samtidig være overvektig? Hvis man har hatt denne livsstilen lenge, mener jeg? 

Anonymkode: b25fe...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det fysisk mulig å spise sunt og være i aktivitet/ trene, og samtidig være overvektig? Hvis man har hatt denne livsstilen lenge, mener jeg? 

Anonymkode: b25fe...d29

Ja, det er mulig. Det kommer an på om stoffskiftet fungerer normalt.

Anonymkode: 50c84...c26

Skrevet

Man kan overspise på sunn mat også, og spiser du mer enn du bruker blir du overvektig 

Anonymkode: bb6a1...409

Skrevet

Matematikken er enkel. Du må forbrenne mer enn du putter i deg for å gå ned i vekt. Ergo holder det ikke å være aktiv hvis du har et høyt kaloriinntak eller lav forbrenning (stoffskifte problemer). 

Anonymkode: 6418d...d3d

Skrevet

Forstadier til diabetes (insulinresistens) gjør det nesten umulig å gå ned i vekt på normal  sunn mat.

Anonymkode: 50c84...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...