Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Er det fysisk mulig å spise sunt og være i aktivitet/ trene, og samtidig være overvektig? Hvis man har hatt denne livsstilen lenge, mener jeg? Anonymkode: b25fe...d29
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det fysisk mulig å spise sunt og være i aktivitet/ trene, og samtidig være overvektig? Hvis man har hatt denne livsstilen lenge, mener jeg? Anonymkode: b25fe...d29 Ja, det er mulig. Det kommer an på om stoffskiftet fungerer normalt. Anonymkode: 50c84...c26
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 Man kan overspise på sunn mat også, og spiser du mer enn du bruker blir du overvektig Anonymkode: bb6a1...409
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 Matematikken er enkel. Du må forbrenne mer enn du putter i deg for å gå ned i vekt. Ergo holder det ikke å være aktiv hvis du har et høyt kaloriinntak eller lav forbrenning (stoffskifte problemer). Anonymkode: 6418d...d3d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #5 Skrevet 13. januar 2018 Forstadier til diabetes (insulinresistens) gjør det nesten umulig å gå ned i vekt på normal sunn mat. Anonymkode: 50c84...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå