Gå til innhold

Når kom strekkmerkene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ingen i første svangerskap. Nå ser jeg tegn til noen blå på hver side av magen. Uke 35.

Anonymkode: b5a77...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ingen i løpet av første svangerskap, men det kom noen på undersiden av puppene når melka kom etter fødselen.

Andre svangerskap fikk jeg noen nederst på magen, under navlehøyde, siste par ukene.

Anonymkode: 82dc5...867

Skrevet

Ingen. Har født tre ganger, mellom 30-40 år. 

Anonymkode: 79647...ab4

Skrevet

Fikk såvidt strekkmerker i uke 32 ish, så ble det veldig, veldig mange de siste ukene. Fødte i uke 36.

Anonymkode: 9d996...603

Skrevet

Tropesommeren 2014. Beina hovnet opp i varmen i rekordfart og ritsj ratsj hadde jeg strekkmerker på de rareste stedene på beina.

Denne gangen fikk jeg cirka midtveis i svangerskapet - jeg hadde holdt magen ganske stramt inn frem til dess men så ble det plutselig for tungt og så slapp jeg opp (ut) magen og ritsj ratsj kom strekkmerkene. Når jeg forstod opplegget strammet jeg til igjen før jeg sakte slapp opp over følgende uke og fikk da ikke flere merker - men som kjent så har man jo fått de merkene man har for godt.

Så for meg er ukenummer irrelevant - strekkmerkene mine kommer når huden strekkes for mye for fort.

Anonymkode: 74dbf...3dd

Skrevet

Fikk noen små på hoftene i uke 43. Et par dager før jeg fødte.

Anonymkode: 9d68d...931

Skrevet

Når jeg i en alder av 16 starta på p-sprøyte mens jeg jobba på et bakeri...

Anonymkode: 49576...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...