Anonym bruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Mitt må være den gangen jeg hadde sex med en kar i søppelrommet i boretslaget, mens den fyren jeg EGENTLIG holdt på med lå og sov. Vi satt og rotet på stua, men tenkte det var skummelt hvis han våknet... Så vi tok det romantiske steget til søppelrommet. Æsj (Han som jeg holdt på med var veldig intens, og bestemte seg for å "flytte inn" etter 1 date. Jeg var singel og ville virkelig ikke ha han hos meg. Men fortsatt respektløs og dårlig dømmekraft fra min side) Anonymkode: 878c0...f66
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Jeg var 18 år og veldig full. Uten at jeg aner hvordan det skjedde, klinte jeg plutselig med fyren som venninnen min var forelsket i. Jeg likte han ikke som en kjæreste, men når alt allerede hadde blitt så galt, så konkluderte jeg med at det beste var å late som jeg hadde vært hemmelig forelsket i ham. Dermed var jeg sammen med han i 3-4 mnd mens jeg ble ordentlig uvenn med venninnen min,som selvsagt var forbannet på meg. I etterpåklokskapen ser jeg at jeg bare burde sagt "jeg var helt drita, vet ikke hva som skjedde og liker han ikke" i stedet for å sloss for en fyr jeg ikke ville ha. Anonymkode: 45198...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå