Gå til innhold

Hva bruker du sammen med tørrserviettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke greia med tørrservietter. Vann fra springen fjerner jo ikke alt, og tungvint er det også å få tak i springvannet fra stellebordet. Og ikke minst er det klønete når jeg er på farten. Er i ferd med å gi opp tørrserviettene.

Anonymkode: 94802...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann fjerner alt hos oss. Eneste vann ikke tar så lett er barnebeken, da brukte jeg litt olje også. 

Bruker forresten litt olje på kluten om ting har størknet litt. 

Anonymkode: 42ddd...4bf

Skrevet

Apotekene har et eget vann beregnet på tørrservietter til barn.

Anonymkode: e6ed2...c2c

Skrevet

Vann - det tar som regel alt. Evt litt olje. 

Jeg tar en 4-5 servietter under springen før jeg legger junior på matta. Da har jeg nok uten å måtte nå tak i springen. Har aldri vært noe problem 

Skrevet

Om jeg skal ut har jeg med tørre og en flaske m olje. Og i en ziplock pose har jeg noen ferdig fuktede (med vann).

på stellebordet har jeg også en liten boks med lokk hvor jeg har ferdig fuktede i, så jeg slipper å strekke meg til springen. 

Anonymkode: a887f...060

Skrevet

Vi bruker bare tørre vi. Rompene blir så såre av våtserviettene. Og ikke minst er de iskalde !

Jeg fukter en haug og legger på stellebordet. 0 stress. På tur, fukter jeg gjerne noen og legger i zipperpose. Også har jeg med en flaske vann. 

Anonymkode: 77a97...e88

Skrevet

Snakker du om mesoft? Eller slike tørrservietter i papir fra Libero? De sistnevnte er elendige, umulig å få opp noe med.

Anonymkode: 2dd1b...87b

Skrevet

Jeg syns de fra Libero er de beste. Med litt lunket vann fjerner de det aller meste. Mye bedre det enn alle kjemikaliene i våtservietter. 

Anonymkode: a4865...dc9

Skrevet

Syns tørrservietter er gull! Jeg har en liten plastbeholder som jeg fyller med lunket vann og en dæsj olje og tar med til stellebordet. Ikke vanskelig, og mye bedre enn de kalde våtserviettene :)

Anonymkode: e7fe3...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...