Gå til innhold

Trenger tips om en billig(ere) og god fundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt en til nesten 600 kr flasken, men må være litt mer fornuftig med pengene framover. 

Ser på nett at L’Oréal har en til ca 150, noen som har erfaring med fundation fra L’Oréal, eller et annet merke som kan anbefales? 

Anonymkode: c4926...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt en fra maybelline som heter fit me i noen år. Er fornøyd med den, den dekker middels godt og er ikke skjoldete utover dagen. Den tørker heller ikke ut huden, så passer godt til min hud nå spesielt på vinteren. Koster rundt 100-150 kr.  

Anonymkode: 9fa68...52b

Skrevet

Takk! 

Skrevet

Jeg bruker Lindex sin, den dekker veldig bra, og holder seg fin hele dagen! Prøv prøv prøv!

Anonymkode: cbdd3...37f

Skrevet

Jeg liker den moussen fra maybelline

Anonymkode: f11e5...977

Skrevet

Jeg har brukt alle mulige meker og blir aldri fornøyd.. Jeg fant denne på salg til 50 kr engang, og elsker den. Mulig den ikke selges lengre da, siden den var på salg er den kanskje ute av sortimentet..  https://www.blivakker.no/product/3026098?gclid=Cj0KCQiAs9zSBRC5ARIsAFMtUXG_ubGpujsYiXTys9XB3zxlsCZ274aa1w1SKZXPngDiWIMqSseGXLAaArYAEALw_wcB

Jeg kjøpte også en clinique foundation på Kielbåten for noen uker siden, var ikke så dyr, 349 tror jeg. Men jeg syns faktisk at loreal sin er bedre.. Men veldig fin den og. Begge to smelter inn i huden, faktisk så raskt at man må smøre den på kjempefort. 

Anonymkode: 43d57...15c

Skrevet

Kommer an på din hudtype og behov, tørr el fet hud, trenger du å skjule arr eller bare jevne ut hudtonen din litt.

Anbefaler å google "dupe" på den du allerede bruker og se om det finnes en billigere versjon.

Anonymkode: d1562...de3

Skrevet

Hva slags hud har du? Hva slags foundation er du på utkikk etter? Om du forteller meg hvilken du brukte kan jeg kanskje hjelpe deg. Er helt unyttig å kjøpe en til 150 så en til 160 osv. fordi at de ikke passer huden din. Da ender du bare opp med å kaste penger ut av vinduet. 

Skrevet

Takk for svar. Har brukt sensai flawless foundation, 580 kr på parfymeriet her... huden min er vel litt fet, og jeg bruker foundationen til å skjule litt porer/rødt utslett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...