Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Har en venninne med personlighetsforstyrrelse (Sier hun) jeg er så lei av at hun sier så mye rart, lyver og alt handler om henne hele tiden. Jeg har vært tålmodig leeenge nå, men hennes oppførsel går tydligvis utover barnet sitt også og dette ser hun ikke og nekter for at hun gjør noe galt. Jeg gir henne MASSSE råd, prøver å hjelpe henne til å få bedre hjelp hos legen. Nå i de siste så sender hun meldinger og ringer om alt om hennes problemer og dramatikk i hverdagslivet, jeg har en del helseplager og hun spør meg aldri hvordan det går med meg, bare kort for å så begynne å snakke om sine problemer, hun er nedfor og ditt og datt, Har en type men hun egentlig er utro med osv. Blir helt målløst over at en voksen kvinne kan oppføre seg sånn men så forstår jeg jo ikke hennes sykdom så godt da, så jeg vurderer sterkt å kutte ut kontakten med henne for jeg får ingenting tilbake fra vennskapet og jeg synes så inmari synd på ungen hennes, hun har handlemani itilegg og handler bare til seg selv. Jeg vet ikke om jeg bør kaste bort mer energi på dette vennskapet eller er jeg fæl nå? Anonymkode: 3ad0c...033
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Ditt fokus er på vennskapet. Hva med barnet hennes som du sier tydeligvis lider under hennes sykdom uten at hun vil innse det? Burde ikke BARNET være ditt fokus? Meld henne til barnevernet! Anonymkode: ac8e5...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå