Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Først og fremst så må jeg si at det er flott at det har blitt satt fokus på seksuell trakassering. Og jeg tror at det i fremtiden vil kunne ha en preventiv effekt. Men så har det fått meg til å tenke at jeg i løpet av over tre tiår aldri har opplevd seksuell trakassering. Heldigvis må man jo si.. Men det virker som om alle har en me too opplevelse.. Jeg har jo opplevd at både venner, ukjente og kollegaer har prøvd seg. Men det har aldri vært av ubehagelig karakter. Det har vært respektfullt antydninger og det har vært med et smil. Jeg har latt meg smigre, og har aldri opplevd at noen har presset videre når jeg har sagt nei.. Men faktisk har jeg på alle kanter av meg hørt om slike historier nå i det siste så jeg føler meg nesten unik som ikke kan peke på et eneste tilfelle.. Anonymkode: 7881c...a73
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Å prøve seg på en grei måte (og godta et nei) er greit. Anonymkode: c700b...2bb
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å prøve seg på en grei måte (og godta et nei) er greit. Anonymkode: c700b...2bb Ja! Absolutt! Jeg reflekterte mer over at jeg har vært heldig å ikke oppleve trakassering.. 😊 HI Anonymkode: 7881c...a73
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja! Absolutt! Jeg reflekterte mer over at jeg har vært heldig å ikke oppleve trakassering.. 😊 HI Anonymkode: 7881c...a73 Ja, da er du én av få. Anonymkode: afd63...66c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 Jeg har heller ikke opplevd det, heldigvis. Håper det fortsetter sånn... Anonymkode: acbbb...852
Caelyn Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 Jeg vet om mange som har opplevd det, mens jeg selv har heldigvis vært skånet for den typen oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 Ikke opplevd heller. Og jeg har også tjenestegjort over 10 år i forsvaret + heimevernet i etterkant i et særdeles mannsdominert miljø. Anonymkode: d47ad...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå