GĂ„ til innhold

Slankepillen Royal Burner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Er det noen her som har erfaring her med denne slankepillen? Virker den? 

HI 

Anonymkode: b5a98...8c4

Skrevet

INGEN slankepiller virker. 

Du kan like gjerne spise kÄlrot mens du stÄr pÄ hodet og tro veldig hardt pÄ at det virker. Samme effekt. 

Anonymkode: 97876...be3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

INGEN slankepiller virker. 

Du kan like gjerne spise kÄlrot mens du stÄr pÄ hodet og tro veldig hardt pÄ at det virker. Samme effekt. 

Anonymkode: 97876...be3

Hehe, det er i utgangspunktet det jeg selv tror, ogsĂ„ - men er litt desperat nĂ„ og leste mye (troverdig) bra om akkurat denne 😏

HI 

Skrevet

Ville ikke satset pengene mine pÄ dette nei, bare humbug

Anonymkode: 9d2b5...6c3

• 2 uker senere...
Skrevet
PĂ„ 11.1.2018 den 17.26, Anonym bruker skrev:

Hei 

HI 

Jeg personlig har hatt god fremgang med royal burner, gÄtt ned 8 kg de siste seks ukene og jeg syns det var overraskende enkelt. Spiser mye mindre og plages ikke av sult lenger. Var skeptisk til Ä begynne med men sÄ lenge man ser pÄ det som et hjelpemiddel og legger om vanene litt i tillegg sÄ fungerer det! Men noen mirakel pille er det nok ikke men hjelper Ä holde sulten unna og gir noe Þkt energi syns jeg

Anonymkode: f408e...b92

Skrevet

Hadde det eksistert en slankepille som virket hadde ikke overvekt eksistert lenger. Ingen Þnsker Ä vÊre overvektig. 

Anonymkode: 04435...126

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det eksistert en slankepille som virket hadde ikke overvekt eksistert lenger. Ingen Þnsker Ä vÊre overvektig. 

Det fins proteinpulver sĂ„ hvorfor er ikke hele verden veltrente med store muskler? Proteiner er jo bevist bygger muskler 😂😂

Det har vel kanskje noe med at kosttilskudd generelt ikke er lĂžsningen alene men fungerer som et hjelpemiddel for Ă„ oppnĂ„ mĂ„let raskere og bedre enn hva men ellers ville gjort? SĂ„ logikken med at om slankepiller hadde fungert ville hele verden vĂŠrt tynne er kanskje ikke sĂ„ logisk likevel 😂 man mĂ„ ligge i energiunderskudd for Ă„ gĂ„ ned i vekt, det er ikke mer komplisert enn som sĂ„, det er ikke magi.  Men det Ă„ oppleve at sulten blir redusert og man ikke kjenner sĂ„ pĂ„ fĂžlsen av Ă„ fĂ„ lyst pĂ„ noe godt gjĂžr det langt enklere Ă„ gĂ„ ned 

Anonymkode: f408e...b92

Skrevet (endret)

Hej alla underbara.

Hitta detta inlĂ€gg nĂ€r jag va pĂ„ Google sĂ„ va tvungen att svara 😀

AnvÀnde mig av annat viktminskning kur 2017 i 5mÄn men utan resultat.

Började med detta produkt i början av november och har redan gĂ„tt ner nĂ„gra kilon plus att jag inte Ă€r sĂ„ godis sugen lĂ€ngre som Ă€r nĂ„t som Ă€r bra.🎉🎀

SmÄ Àter inte mer heller som jag gjorde sist.

SÄ ja Àr svaret pÄ din frÄga , iallafall nÀr det kommer till mig :)

Lycka till med vikt minskningen din 😉😚

Endret av Nmk
Glömde nÀmna det
Skrevet

Takk for svar! 😊 Oppmuntrende Ă„ hĂžre at noen av dere faktisk har hatt effekt! 👏

jeg blir nok Ă„ prĂžve, det verste som kan skje er jo bare at de ikke funker pĂ„ meg 🙈

skal jo leve mest mulig sunt i tillegg, selvsagt. 

HI 

• 2 mĂ„neder senere...
Skrevet
PĂ„ 11.1.2018 den 17.26, Anonym bruker skrev:

Hei 

HI 

Hei. Jeg lurer pĂ„ om royal burner har hatt effekt pĂ„ deg? Har du gĂ„tt ned i vekt? Tenker Ă„ kjĂžpe ogsĂ„.. takk for svar!😃

hilsen

Anonymkode: 40db3...d34

• 9 mĂ„neder senere...
Skrevet
PĂ„ 22.1.2018 den 7.04, Anonym bruker skrev:

Det fantes en fÞr, men den ble forbudt i 2009. Det var Reductil eller Sibutramin, samme virkestoff forskjellig produsent. Brukte dette selv og gikk da ned 20-25kg pÄ 3-4mnd. Etter at et fÄtall fikk uheldige bivirkninger ble det dessverre forbudt her i landet og anses som narko om man prÞver Ä bestille fra utland. 

Anonymkode: 42780...5b4

• 3 mĂ„neder senere...
Skrevet
PĂ„ 21.1.2019 den 1.08, Anonym bruker skrev:

Det fantes en fÞr, men den ble forbudt i 2009. Det var Reductil eller Sibutramin, samme virkestoff forskjellig produsent. Brukte dette selv og gikk da ned 20-25kg pÄ 3-4mnd. Etter at et fÄtall fikk uheldige bivirkninger ble det dessverre forbudt her i landet og anses som narko om man prÞver Ä bestille fra utland. 

Jeg har ogsÄ brukt reductil med svÊrt god effekt. Men da under oppfÞlging av lege. Er det tatt av markedet altsÄ? 

Anonymkode: 089ce...7ff

• 4 uker senere...
Skrevet
PĂ„ 7.5.2019 den 9.04, Anonym bruker skrev:

Jeg har ogsÄ brukt reductil med svÊrt god effekt. Men da under oppfÞlging av lege. Er det tatt av markedet altsÄ? 

Anonymkode: 089ce...7ff

Ja, den er ansett som narkotika hvis man prĂžver Ă„ bestille pĂ„ nett.. 😐

• Admin lĂ„ste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...