Gå til innhold

Slankepillen Royal Burner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei 

Er det noen her som har erfaring her med denne slankepillen? Virker den? 

HI 

Anonymkode: b5a98...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

INGEN slankepiller virker. 

Du kan like gjerne spise kålrot mens du står på hodet og tro veldig hardt på at det virker. Samme effekt. 

Anonymkode: 97876...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

INGEN slankepiller virker. 

Du kan like gjerne spise kålrot mens du står på hodet og tro veldig hardt på at det virker. Samme effekt. 

Anonymkode: 97876...be3

Hehe, det er i utgangspunktet det jeg selv tror, også - men er litt desperat nå og leste mye (troverdig) bra om akkurat denne 😏

HI 

Anonymkode: b5a98...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.1.2018 den 17.26, Anonym bruker skrev:

Hei 

Er det noen her som har erfaring her med denne slankepillen? Virker den? 

HI 

Anonymkode: b5a98...8c4

Jeg personlig har hatt god fremgang med royal burner, gått ned 8 kg de siste seks ukene og jeg syns det var overraskende enkelt. Spiser mye mindre og plages ikke av sult lenger. Var skeptisk til å begynne med men så lenge man ser på det som et hjelpemiddel og legger om vanene litt i tillegg så fungerer det! Men noen mirakel pille er det nok ikke men hjelper å holde sulten unna og gir noe økt energi syns jeg

 

 

Anonymkode: f408e...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det eksistert en slankepille som virket hadde ikke overvekt eksistert lenger. Ingen ønsker å være overvektig. 

 

Anonymkode: 04435...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det eksistert en slankepille som virket hadde ikke overvekt eksistert lenger. Ingen ønsker å være overvektig. 

 

Anonymkode: 04435...126

Det fins proteinpulver så hvorfor er ikke hele verden veltrente med store muskler? Proteiner er jo bevist bygger muskler 😂😂

Det har vel kanskje noe med at kosttilskudd generelt ikke er løsningen alene men fungerer som et hjelpemiddel for å oppnå målet raskere og bedre enn hva men ellers ville gjort? Så logikken med at om slankepiller hadde fungert ville hele verden vært tynne er kanskje ikke så logisk likevel 😂 man må ligge i energiunderskudd for å gå ned i vekt, det er ikke mer komplisert enn som så, det er ikke magi.  Men det å oppleve at sulten blir redusert og man ikke kjenner så på følsen av å få lyst på noe godt gjør det langt enklere å gå ned 

Anonymkode: f408e...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej alla underbara.

Hitta detta inlägg när jag va på Google så va tvungen att svara 😀

Använde mig av annat viktminskning kur 2017 i 5mån men utan resultat.

Började med detta produkt i början av november och har redan gått ner några kilon plus att jag inte är så godis sugen längre som är nåt som är bra.🎉🎀

Små äter inte mer heller som jag gjorde sist.

Så ja är svaret på din fråga , iallafall när det kommer till mig :)

Lycka till med vikt minskningen din 😉😚

Endret av Nmk
Glömde nämna det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! 😊 Oppmuntrende å høre at noen av dere faktisk har hatt effekt! 👏

jeg blir nok å prøve, det verste som kan skje er jo bare at de ikke funker på meg 🙈

skal jo leve mest mulig sunt i tillegg, selvsagt. 

HI 

Anonymkode: b5a98...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 11.1.2018 den 17.26, Anonym bruker skrev:

Hei 

Er det noen her som har erfaring her med denne slankepillen? Virker den? 

HI 

Anonymkode: b5a98...8c4

Hei. Jeg lurer på om royal burner har hatt effekt på deg? Har du gått ned i vekt? Tenker å kjøpe også.. takk for svar!😃

 

hilsen

Anonymkode: 40db3...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
På 22.1.2018 den 7.04, Anonym bruker skrev:

Hadde det eksistert en slankepille som virket hadde ikke overvekt eksistert lenger. Ingen ønsker å være overvektig. 

 

Anonymkode: 04435...126

Det fantes en før, men den ble forbudt i 2009. Det var Reductil eller Sibutramin, samme virkestoff forskjellig produsent. Brukte dette selv og gikk da ned 20-25kg på 3-4mnd. Etter at et fåtall fikk uheldige bivirkninger ble det dessverre forbudt her i landet og anses som narko om man prøver å bestille fra utland. 

Anonymkode: 42780...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 21.1.2019 den 1.08, Anonym bruker skrev:

Det fantes en før, men den ble forbudt i 2009. Det var Reductil eller Sibutramin, samme virkestoff forskjellig produsent. Brukte dette selv og gikk da ned 20-25kg på 3-4mnd. Etter at et fåtall fikk uheldige bivirkninger ble det dessverre forbudt her i landet og anses som narko om man prøver å bestille fra utland. 

Anonymkode: 42780...5b4

Jeg har også brukt reductil med svært god effekt. Men da under oppfølging av lege. Er det tatt av markedet altså? 

Anonymkode: 089ce...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 7.5.2019 den 9.04, Anonym bruker skrev:

Jeg har også brukt reductil med svært god effekt. Men da under oppfølging av lege. Er det tatt av markedet altså? 

Anonymkode: 089ce...7ff

Ja, den er ansett som narkotika hvis man prøver å bestille på nett.. 😐

Anonymkode: 42780...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...