Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Jeg diskuterer med min 8. klassing, for han klager over mye lekser! Tror de har veldig lite i forhold til andre på hans alder. Denne uka: Norsk: leselekse hver dag Matte: Gå gjennom tentamen fra før jul og pugge rettingene. Og det er det.. Ikke uvanlig med slike ukeplaner, men som regel har de litt lekser i alle fag. Aldri mer enn en halvtimes lekser, og aldri lekser hver dag! Hvordan er det med din 8. klassing? Anonymkode: af3b7...cce
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Min har ikke mye lekser, egentlig veldig lite synes jeg... Ukeplanene ligger til høyre på siden her, du kan se på dem http://birkenlund.skole.arendal.no/index.php?pageID=212 Anonymkode: a90b5...493
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min har ikke mye lekser, egentlig veldig lite synes jeg... Ukeplanene ligger til høyre på siden her, du kan se på dem http://birkenlund.skole.arendal.no/index.php?pageID=212 Anonymkode: a90b5...493 Takk for svar 😊 Sjekket ukeplanen fra uke 49, og der var det mye mer lekser enn vi hadde. Har nemlig en som klager på disse leksene sine, og jeg prøver å vise til andre skoler for sammenligning 👍🏻 Anonymkode: af3b7...cce
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 De hadde mye mer lekser i 6. og 7. enn i 8. Anonymkode: b2277...c43
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg diskuterer med min 8. klassing, for han klager over mye lekser! Tror de har veldig lite i forhold til andre på hans alder. Denne uka: Norsk: leselekse hver dag Matte: Gå gjennom tentamen fra før jul og pugge rettingene. Og det er det.. Ikke uvanlig med slike ukeplaner, men som regel har de litt lekser i alle fag. Aldri mer enn en halvtimes lekser, og aldri lekser hver dag! Hvordan er det med din 8. klassing? Anonymkode: af3b7...cce Han har jo mindre lekser enn 2.klassingen min!! Anonymkode: 1eca5...1be
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har jo mindre lekser enn 2.klassingen min!! Anonymkode: 1eca5...1be Jeg vet! Det er en del av poenget mitt! 😊 Ingenting å klage over, så nå skal han få se sammenligningen! Ingen klasser har spesielt med lekser på denne skolen. Få elever, og de rekker mer jobbing på skolen. Privatskole. Anonymkode: af3b7...cce
Mrs. Bouquet Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min har ikke mye lekser, egentlig veldig lite synes jeg... Ukeplanene ligger til høyre på siden her, du kan se på dem http://birkenlund.skole.arendal.no/index.php?pageID=212 Anonymkode: a90b5...493 Kjetil ga lite lekser i uke 2.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. januar 2018 #8 Skrevet 11. januar 2018 14 minutter siden, Mrs. Bouquet skrev: Kjetil ga lite lekser i uke 2. 😂
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #9 Skrevet 11. januar 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet! Det er en del av poenget mitt! 😊 Ingenting å klage over, så nå skal han få se sammenligningen! Ingen klasser har spesielt med lekser på denne skolen. Få elever, og de rekker mer jobbing på skolen. Privatskole. Anonymkode: af3b7...cce Skal iallfall ikke vise dette til min 8.klassing, han kommer til å bli sååå sur;) Han har MYE lekser! Der er det snakk om innleveringer av presentasjoner flere ganger i uka, matteoppgaver hver dag, lesing og oppgaver.. Syns han sitter med lekser flere timer daglig. Heldigvis er ham på leksehjelp. Har en på mellomtrinnet med mye lekser også. Han sliter litt på skolen, sitter en til to timer med han hver kveld. Tror jeg bytter de over på skolen til ditt barn jeg Anonymkode: 1eca5...1be
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #10 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skal iallfall ikke vise dette til min 8.klassing, han kommer til å bli sååå sur;) Han har MYE lekser! Der er det snakk om innleveringer av presentasjoner flere ganger i uka, matteoppgaver hver dag, lesing og oppgaver.. Syns han sitter med lekser flere timer daglig. Heldigvis er ham på leksehjelp. Har en på mellomtrinnet med mye lekser også. Han sliter litt på skolen, sitter en til to timer med han hver kveld. Tror jeg bytter de over på skolen til ditt barn jeg Anonymkode: 1eca5...1be *heldigvis er HAN! Så ingen skal kommentere at det ikke hjelper at jeg som ikke kan skrive rett hjelper med lekser 🙄 Anonymkode: 1eca5...1be
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #11 Skrevet 11. januar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg diskuterer med min 8. klassing, for han klager over mye lekser! Tror de har veldig lite i forhold til andre på hans alder. Denne uka: Norsk: leselekse hver dag Matte: Gå gjennom tentamen fra før jul og pugge rettingene. Og det er det.. Ikke uvanlig med slike ukeplaner, men som regel har de litt lekser i alle fag. Aldri mer enn en halvtimes lekser, og aldri lekser hver dag! Hvordan er det med din 8. klassing? Anonymkode: af3b7...cce Selv 1.klassingen min har lekser hver eneste dag Anonymkode: 04bee...ca1
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #12 Skrevet 11. januar 2018 18 minutter siden, Mrs. Bouquet skrev: Kjetil ga lite lekser i uke 2. Han har en liten gruppe elever med spesielle behov tror jeg... Anonymkode: a90b5...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå